מפרסם: סבבה בצפון
תאריך: 24/12/2017 10:28
נושא: מוניציפלי
מפה חדשה דוברות העירייה
מפה חדשה דוברות העירייה
מפה חדשה דוברות העירייה
מפה חדשה דוברות העירייה
מפה חדשה דוברות העירייה
מפה חדשה דוברות העירייה
הודעה לעיתונות

מזל טוב לעיר בית שאן: מפה עירונית חדשה ועדכנית לבית שאן

המפה המפורטת והעדכנית הופקה עבור עיריית בית שאן במימון עסקים מקומיים וללא שימוש בכספי ציבור. לאחר שנים רבות וכחלק מפרויקט המיפוי יעודכנו כל שמות הרחובות החדשים במפות חברת הניווט וויז. ראש העיר רפאל בן שטרית: "במפה ניתן להבחין ולהתרשם מתנופת הפיתוח המואצת שעוברת בית שאן בארבע השנים האחרונות".

בית שאן שוב על המפה. לאחר שנים רבות מהפקת המהדורה הקודמת יצאה לאור השבוע מפת עיר חדשה לבית שאן לטובת התושבים, התיירים והמבקרים בעיר.

המפה העדכנית בהוצאת 'בלושטיין מפות' הופקה על בסיס של תכניות בינוי עיר מאושרות וניתוח מעמיק של תצלומי אוויר. בגב המפה משולבות תמונות וטקסט בעיצוב מתקדם תוך שימת דגש על אסתטיקה ומעוף גרפי. בהכנת המפה המפורטת הושקעו ימים רבים בסיורים, בעדכונים ובגרפיקה מתקדמת והודות להם הופקה מפה מרשימה ומהודרת.

בימים הקרובים תחולק המפה שהופקה בעשרות אלפי עותקים לכל תושבי העיר וגם כל מבקר בעיר יוכל לקבל מפה בחינם במוסדות העירוניים. המפה הופקה עבור עיריית בית שאן במימון עסקים מקומיים (ללא שימוש בכספי ציבור) שראו לנכון לתרום לטובת פרוייקט המיפוי הייחודי.

יצוין כי בדיוק לפני שנה הפיקה יחידת ההסברה מפת תיירות עם מסלולי טיול בעיר בית שאן, סמוך למועד חזרתה של רכבת העמק. מפת המסלול כבר משרתת את אלפי המבקרים בעיר והיא מסייעת להם להתמצא בה ובכך לנצל את משך שהייתם בעיר לביקור במספר מקומות ואתרים רב ככל שניתן.

המפה שהופקה השבוע, מבטאת ומשקפת את השינויים הרבים שחלו בשנים האחרונות בעיר, שנים שבהן בית שאן עוברת מהפך שהעיר "חיכתה" לו במשך דורות רבים: שכונות חדשות נבנות, מבני ציבור מרשימים צצים מכל עבר, טיילות תיירות נסללE5ת, מסוף תחבורה ותחנת אוטובוסים מודרנית הוקמו בצפון העיר, רכבת העמק מחדשת את ימיה, מסוף מטענים מוקם לראשונה בהיסטוריה, מרכזים מסחריים משתדרגים, רחובות "יתומים" מקבלים שמות חדשים והיקף העשייה ניכר בכל פינה בעיר.

במפה החדשה יש מידע רב על העיר בית שאן: סקירה כללית על העיר בליווי הסבר על סמל העיר ומשמעותו, ברכת ראש העיר, חזון העיר, מידע בטקסט ובתמונות על רכבת העמק ותחנת בית שאן החדשה. במפה סומנו בפירוט מוסדות ציבור, מוסדות חינוך, תרבות, בריאות, אתרים היסטוריים ואתרים לשימור, פארקים ציבוריים, מרכזים מסחריים ואנדרטאות.

בצד השני של המפה ישנה מפת משנה המציגה, הלכה למעשה, את כל הפרויקטים ברחבי העיר בשילוב מידע כללי על העיר בליווי תמונות. עוד בצד זה פרטים על פארק התעשיות צבאים שעומד בימים אלה לפני "צונאמי" של מפעלים חדשים שיתקעו בו יתד ויהוו מקור פרנסה לתושבי העיר והאזור.

יחידת הדוברות וההסברה ביצעה עבודה יסודית ומקיפה לאורך כשנתיים עם חומר מערכתי טכני עשיר, מעודכן ומגוון. כמו כן, לאחר שנים רבות וכחלק מפרויקט המיפוי יעודכנו כל שמות הרחובות החדשים והמעודכנים במפות חברת הניווט וויז וייסיעו לכל מי שירצו להגיע ליעדים השונים בעיר בקלות רבה.

ראש העיר רפאל בן שטרית, שלקח חלק פעיל בשלבי העדכון הרבים ודחף להפקת המפה, הודה בחום לכל בעלי העסקים המקומיים, שראו במפה פלטפורמה ייחודית שתחשוף את העסק שלהם למבקרים בעיר שיוכלו לקבל את המפה חינם באתרים ברחבי העיר.

בן שטרית התקשר באופן אישי אל אופיר בלושטיין, נציג חברת המפות ,הודה לו על המוצר המוגמר ובעיקר על העבודה המאומצת ועל המקצועיות הרבה שגילה במהלך כל התקופה שקדמה להפקת המפה מול גורמי העירייה.

ראש העיר אמר, כי המפה מביאה לידי ביטוי את תנופת הפיתוח שהעיר מצויה בה. "במפה ניתן להבחין ולהתרשם מהצמיחה הגדולה שעוברת בית שאן בארבע השנים האחרונות. אני מקווה שהמפה תהווה תהווה שירות נוסף וחשוב של העיר לתושביה ולמבקרים בה.

ברצוני לברךאת יחידת ההסברה שראויה לשבח על העבודה המדהימה שהשקיע בהפקתה", ציין בן שטרית.

[לסבבה בצפון]--http://sababanort.wixsite.com/sababanort

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- סבבה בצפון.