מפרסם: Ms comms
תאריך: 24/12/2017 13:14
נושא: קריירה
הודעה לעיתונות

קיידנס משיקה את טכנולוגיית Allegro Pulse המאפשרת שיתוף פעולה צוותי נרחב בתהליך התכנון האלקטרוני

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence), הכריזה על ה-Cadence® Allegro® Pulse – פתרון ה-PCB הראשון בתעשייה המאפשר שיתוף פעולה צוותי נרחב, הודות לתובנות ב"כמעט זמן אמת" לגבי המורכבות של תהליך התכנון האלקטרוני. Allegro Pulse מחבר בין צוותי ההנהלה, ההנדסה, הרכש ובעלי עניין אחרים בארגון, כדי לעדכן בנתוני התכנון תוך כדי עבודה, וכל זאת בפלטפורמה אחת מאוחדת ומבוססת רשת, ובכך מאפשרת לצוותי התכנון לזהות בעיות קריטיות בהקדם, להעריך טוב יותר את המוכנות הארגונית ולחזות ולפתור סיכונים אפשריים. פתרון זה מאפשר לחברות לצמצם בצורה משמעותית את עלותו של המוצר המוגמר, לקצר את מחזורי התכנון, לאפשר שימוש חוזר ב-IP ולהימנע מתיקונים יקרים בשלבים מאוחרים יותר במחזור התכנון.

הדרישה הגדלה והולכת היום לקיצור זמני היציאה לשוק, יוצרת לחצים עצומים על תהליך התכנון האלקטרוני. מגוון בעלי עניין בארגון דורשים תובנות עדכניות לגבי תהליכי העבודה, כדי להבטיח הצלחה בפרויקטים של לקוחות. אולם, האיסוף והניתוח של תובנות אלו , עשויים לייצר תהליך ידני מייגע ומסורבל במיוחד. הגישות המסורתיות מספקות לא פעם תובנות בשלבים מאוחרים מדי במחזור התכנון, מה שמאלץ חברות לחפש ללא הרף איזון בין לוחות הזמנים לבין הפחתת העלויות. אם הצוות המורחב יכול היה לנהל את רשימת החלקים בשלב מוקדם יותר במחזור התכנון, הארגון יכול היה להשיג חיסכון משמעותי הודות להקטנה של עלות המוצר המוגמר.

ה-Allegro Pulse עוזר להתמודד עם האתגרים הללו בכך שמאפשר ללקוחות לאסוף מדדים כמעט בזמן אמת באופן אוטומטי וישירות ממסד הנתונים של התכנון. מגוון בעלי עניין, החל מהמנהלים האמונים על מיטוב העסק ועד למהנדסים היוצרים את הטכנולוגיה החדשנית , נהנים כעת מתמיכה אמיתית בקבלת החלטות תכנוניות. ה-Allegro Pulse מספק למנהלים ולבעלי עסקים לוחות מחוונים בשירות עצמי המציעים נראות לגבי התחומים הטכניים, יכולת שבעבר התאפשרה רק עם פתרונות בינה עסקית של CRM ו-ERP. ניתוח הנתונים של הלקוחות, המובנה מראש בפלטפורמה, מאפשר הבנה בזמן אמת לגבי הוצאות שרשרת האספקה, סיכוני לוח הזמנים של המוצר והקצאת משאבים.
מקבלי החלטות בכל רחבי הארגון יכולים כעת ליהנות מנראות מפורטת באשר ליותר מחמישים מדדי פרויקט סטנדרטיים מוכנים מראש, כמו גם ממגוון מדדים בהתאמה אישית. עם סביבת הניתוח ושיתוף הפעולה מבוססת הרשת, מאפשר ה-Allegro Pulse ללקוחות למטב רשימות חלקים בכמה וכמה תכנונים, בין אם הם של אותו מוצר קצה ובין אם בכמה פרויקטים או כמה מוצרים ביחידה עסקית.
בנוסף, מאפשר ה-Allegro Pulse ללקוחות לאסוף את כל המסמכים, הדיונים, הסוגיות ו-IP אחר הקשור לפרויקט באחסון IP יחיד, קל לניהול וחיפוש. הדברעשוי לחסוך 70% מהזמן שהוקדש קודם לכן לשימוש בשיטות מסורתיות, כדוגמת דוחות סטטוס יומיים או שבועיים, ישיבות צוות מקוונות וסקירות תכנון.

Cadence Design Systems (קיידנס)
קיידנס מאפשרת חדשנות לתחום התכנון האלקטרוני, וממלאת תפקיד מרכזי ביצירת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של מעגלים משולבים ומוצרי אלקטרוניקה. לקוחות קיידנס משתמשים בתוכנה, חומרה, IP ושירותים נוספים אשר פותחו בחברה, במטרה לתכנן ולבצע וריפיקציה של שבבים מתקדמים, מוצרי אלקטרוניקה צרכנית, ציוד תקשורת ורשת ומערכות מחשוב. מטה החברה שוכן בסן-חוזה, קליפורניה, ומשרדי מכירות, מחקר ופיתוח פזורים ברחבי העולם במטרה לשרת את תעשיית האלקטרוניקה הבינלאומית.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Ms comms.