מפרסם: שרף תקשורת
תאריך: 25/12/2017 14:23
נושא:
חברת אסוס מציגה מסך גיימינג קעור ROG Strix XG35VQ
חברת אסוס מציגה מסך גיימינג קעור ROG Strix XG35VQ
הודעה לעיתונות

חברת ASUS משיקה את מסך הגיימינג הקעור ROG Strix XG35VQ הגדול ביותר בסדרת Republic of Gamers היוקרתית

צג UWQHD בגודל 35", בקיעור 1800R המעניק חוויית צפייה נוחה וסוחפת
למסך קצב רענון של 100Hz, תכונת Extreme Low Motion Blur וסנכרון FreeSync™ לחוויית גיימינג חלקה במיוחד
סנכרון תאורה ייחודי – ASUS Aura Sync וערכה להקרנת אור מתכווננת

חברת ASUS משיקה את מסך הגיימינג הקעור הגדול ביותר שלה ROG Strix XG35VQ, מסדרתRepublic Of Gamers (ROG). המסך בגודל 35", פועל בטכנולוגיית UWQHD וברזולוציה של 1440X3440. המסך בזווית קיעור של 1800R וברוחב 21:9, כך שמתקבל שטח גדול יותר בכ- 35% בהשוואה לצגי WQHD. תכונותיו הייחודיות גורמות לכך שכל נקודה נמצאת במרחק שווה לעיניים, מאפיין המאפשר זווית צפייה רחבה במיוחד לנוחות מרבית.

מספר תכונות ייחודיות למסך:
טכנולוגיית Extreme Low Motion Blurהבלעדית של ASUS גורמת לאובייקטים בתנועה להיראות חדים יותר, ומספקת חוויית משחק חלקה ורספונסיבית.
טכנולוגיית Adaptive-Sync (FreeSync™) מקטינה את הסיכוי להפרעות בגרפיקה של המשחק, מונעת קצב פריימים נמוך, גמגום באנימציה ועיכובים בקלט.
מקש ה- GamePlus מספק גישה מיידית לאופציות שונות לייעול המשחק, כמו - טיימר על המסך, מונה פריימים בשנייה ואופציות שונות למרכוז התצוגה.
GameVisual – מספק 7 אפשרויות שנקבעו מראש לאופטימיזציה של התמונה בסוגי משחק שונים.
תוכנת ה- DisplayWidgetנותנת למשתמש אפשרות לשנות הגדרות בקלות.
טכנולוגיית תאורה מסונכרנת Aura Sync מקלה על חיבור המסך למכשירים היקפיים אחרים התומכים ב- AuraSync. ומאפשרת סנכרון בין אפקטי התאורה המיוחדים למוזיקה או אפקטים במשחקים, הנעשה באמצעות תוכנת Aura Sync.
ערכת ההקרנה Light Signature מאפשרת יצירה וכיוונון של אפקטי התאורה במסך זה. היא כוללת 2 כיסויי לוגוROG וכיסוי אחד ריק, מוכן ליצירת הקרנת אור ייחודית לכל גיימר.

הדגם זמין לרכישה אצל המשווקים המורשים החל מינואר 2018.
במחיר החל מ- 5,099 שקלים.

###

אודות ASUS:
חברת אסוס (ASUS) נמנית בין החברות המובילות בעידן הדיגיטלי החדש ויוצרת מוצרים העונים באופן מושלם על הצרכים הטכנולוגים של בתים ומשרדים של היום. הפורטפוליו הרחב של ASUS כולל מחשבים ניידים, טאבלטים, סמארטפונים, לוחות אם, כרטיסים גרפיים, ציוד היקפי ועוד, תוך הקפדה על שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ועיצוב מרהיב. בעשור האחרון מדורגת חברת ASUS כיצרנית לוחות-האם מס' 1 בעולם ומאז 1989, מכרה למעלה מ- 500 מיליון לוחות-אם, הידועים באמינותם ובפשטות השימוש בהם. כמו כן, החברה מדורגת כיצרנית כרטיסי המסך מס' 1 בעולם, המיוצרים בתהליך 100% אוטומטי, ייחודי בתעשייה, המבטיח איכות ואמינות מרביות. בנוסף, החברה משווקת מבחר מוצרים המשלבים בתוכם את טכנולוגיית Aura Sync הבלעדית ל-ASUS, המציבה רף חדש בביצועי תאורת RGB ומאפשרת להתאים ולסנכרן בהרמוניה מושלמת את תאורת המחשב. החברה מונה מעל 17 אלף עובדים בכל העולם כולל צוות מחקר ופיתוח המורכב מלמעלה מ- 5,500 מהנדסים.

בישראל מדורגת ASUS בראש מותגי המחשבים המובילים במכירות של מחשבים ניידים למגזר הצרכני (על פי נתוני JFK לשנת 2016).

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שרף תקשורת.