מפרסם: אפרתי תקשורת
תאריך: 26/12/2017 13:55
נושא: טבע
ביופט
ביופט
הודעה לעיתונות

חברת 'ביופט', יצרנית מזון הכלבים "בונזו" ומזון החתולים "לה קט", משיקה סדרה חדשנית בעמוד הפייסבוק שלה, אשר צולמה בבית חו

הסדרה החדשנית, שפותחה במשותף עם סוכנות הדיגיטל "טוויסטד", תאפשר לחברי העמוד של "ביופט"
לצפות לראשונה בניתוחים וטיפולים המתקיימים
בבית חולים לחיות מחמד

חברת ביופט, יצרנית מזון הכלבים "בונזו" ומזון החתולים "לה קט", משיקה לראשונה בישראל, סדרה חדשנית בעמוד הפייסבוק הרשמי של החברה בו היא תציג סרטונים חיים מבית החולים הווטרינרי "חוות דעת" בבית ברל.

הסדרה, אשר פותחה במשותף עם סוכנות הדיגיטל "טוויסטד", תאפשר לחברים בעמוד הפייסבוק לצפות בניתוחים וטיפולים המתקיימים בבית החולים לחיות מחמד ולראות כיצד מתנהלות פרוצדורות רפואיות בבעלי חיים באופן שטרם נראה כמותו בישראל ואף בעולם.

בעמוד הפייסבוק של החברה, יוכלו חבריה למצוא פרקים מתוך הסדרה, הפרקים מוצגים כסדרה בהמשכים, כאשר כל מקרה קיבל מספר פרקים משלו, לפני הניתוח, בזמן הניתוח ולאחר הניתוח.

חברת 'ביופט' אשר שמה את בעלי החיים כחלק אינטגרלי מחיי המשפחה, רוצה לחשוף דרך המהלך את קהל לקוחותיה למידע רחב וחדשני, שחושף אותם אל מאחורי הקלעים של בתי החולים הווטרינריים ופרוצדורות רפואיות שרובם כפי הנראה לא נחשפו אליהם באופן אישי.

בת-אל ישי סמנכ"לית השיווק של חברת "ביופט": "כחברה מובילה בתחומה, הרואה בבעלי חיים חלק אינטגרלי מחיי המשפחה, שמנו לעצמנו דגש לספק מידע חדשני ומעניין עבור קהל הלקוחות הרחב שלנו. אנו גאים ביצירת מהלך חדשני שכזה שכמותו לא נראה בישראל וגם בעולם, שמספק לראשונה לכל אוהבי בעלי החיים הצצה חד פעמית אל מאחורי הקלעים של בית חולים ווטרינרי והפרוצדורות הרפואיות השונות המתקיימות בו, וזאת דרך סדרה בעמוד הפייסבוק שלנו בפורמט חדשני וללא עריכה. אין לי ספק שכל חובבי בעליים החיים ימצאו בסדרה עניין רב ותספק מידע חיוני ומרתק עבורם "

בנוסף, משיקה החברה לראשונה בישראל שירות חדש- ייעוץ וטרינרי חינם און ליין 24/7 בשיתוף מרכז חירום וטרינרי חוות דעת

השירות מוצע לגולשי אתר 'ביופט' ויאפשר במסגרתו לפנות בשאלות בנושאים וטרינריים דחופים לגבי חיות המחמד שלהם, לקבל מענה זמין, מהיר ונוח ישירות באתר על ידי נציג מוסמך של צוות בית החולים ומרכז החירום הווטרינרי חוות דעת.

השירות מיועד לבעלי כלבים וחתולים וזמין 24/7 מהסמארטפון, הטאבלט או המחשב, ועשוי לחסוך יציאה מיותרת מהבית במקרים בהם בעל החיים מראה סימני אי-נוחות, פצע לא מוכר, הקאות שיכולים להמתין לווטרינר הקבוע או לחילופין להתריע שמדובר במקרה דחוף המחייב מענה מיידי.
השירות אינו מהווה חוות דעת שנייה ואינו מחליף ביקור אצל הווטרינר במקרה הצורך.

בת-אל ישי סמנכ"לית שיווק ביופט: "כחברה מובילה בתחומה, הרואה בבעלי חיים חלק אינטגרלי מחיי המשפחה, אנו ממשיכים לספק ללקוחותינו פתרונות נוחים ומתקדמים על מנת להקל ולשפר את הטיפול בחיות המחמד שלהם. השירות המוצע הוא פרי של שיתוף פעולה הדוק עם דר' זאב גאנז מנהל מרכז חירום ווטרינרי חוות דעת ואנחנו בטוחים שהשירות החדשני ייתן ערך לחיות המחמד ולבעליהם".

לינק לאתר: http://www.biopet.co.il/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אפרתי תקשורת.