מפרסם: סבבה בצפון
תאריך: 27/12/2017 18:21
נושא: מוניציפלי
דוברות המועצה
דוברות המועצה
דוברות המועצה
דוברות המועצה
דוברות המועצה
דוברות המועצה
הודעה לעיתונות

ערב בנושא צרכים מיוחדים למשפחות ובעלי תפקידים בגלבוע | סבבה בצפון

עובד נור: " כפרטים וכקהילה לא נוכל להתקדם לשום מקום, אם לא נצליח להבטיח את העתיד של ילדים ובוגרים בעלי צרכים מיוחדים בגלבוע "

המחלקה לשירותים חבריים בגלבוע, קיימה השבוע ערב מיוחד ומרגש למען משפחות עם בני משפחה עם מוגבלויות.

הערב נערך כחלק מתהליך העלאת המודעות הציבורית, כמו גם הרצון להעניק חיבוק חם למשפחות, והוא תוצר של פעילות "פורום צרכים מיוחדים" במוא"ז הגלבוע, בריכוזה של שרית דוד-ליברמן (עו"ס קהילתית במועצה).

לאירוע שהתקיים בקיבוץ עין-חרוד איחוד, הגיע קהל מגוון של הורים ובני משפחה של אנשים וילדים עם צרכים מיוחדים, צוותים חינוכיים ובעלי תפקידים במועצה, מתנדבים והרבה מתעניינים.

ראש מוא"ז הגלבוע, הקפיד, כמידי שנה, לכבד בנוכחותו ובברכתו, ואף נשאר ליהנות מהמופע המעצים והמרגש "בקצב השלווה".

האירוע השנה ביקש להעניק במה יפה ומכובדת לאומנים עם מוגבלויות, והציג את עבודתם בגלריה יפיפייה שנבנתה במיוחד לאותו ערב.

את האירוע פתחו מנחות הערב עופרה אדמוני ובלקיס סאלח מקבוצת "מנהיגות מיוחדת" בגלבוע שדאגו להעביר את הערב בשתי שפות לטובת כל התושבים.

מיד אח"כ הוקרן סרט המתאר את פועלם של האומנים, וברכות ודברי חיזוק מטעם ראש המועצה, ורחל ברנע אמרגי מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים, שהודתה אף היא לכל העוסקים במלאכה.

עובד נור, ראש המועצה: "כפרטים וכקהילה לא נוכל להתקדם לשום מקום, אם לא נצליח להבטיח את העתיד של ילדים ובוגרים בעלי צרכים מיוחדים בגלבוע.

מטרותינו היא מיצוי הזכויות, ולטפח בכך את החוסן הקהילתי. אנו פועלים להשגת מטרה זו במגוון דרכים, ויש לברך את המחלקה לשירותים חברתיים, על הצלחתה להצמיח קהילת הורים, שביחד אנו מצליחים למנף את העשייה למען הילדים ולמען המשפחות".

בהמשך לדבריו של עובד נור, יצוין כי חזון הפורום הוא ביצירת סביבה סובלנית ופתוחה למתן הזדמנויות שוות בכל תחומי החיים, המאפשרת הכללה מלאה ותומכת בקהילה של משפחות ואנשים עם צרכים מיוחדים, מכל הלקויות ובכל הגילאים, תוך קבלת כלל המענים והשירותים במועצה.

כאמור הערב כולו היה בסימן "יוצרים בדרך מיוחדת", והוא ביקש להוות פלטפורמה של שבח ותודה, לכל אחת ואחת מהאומנים שנטלו חלק באירוע: המפסל שלמה אמרגי מהישוב ברק, המפסלת חנה גרייצר מקיבוץ גבע, המפסל רוני הראל מקיבוץ חפציבה, הצלם אחמד עומרי מסנדלה, הצלם אבי אבודרם מהישוב גדעונה, המשורר דני גפן מקיבוץ גבע, הצייר אלון שפירא מקיבוץ עין חרוד, הציירת חיה אלנתנוב מהישוב יעל, הציירת הודיה אדמוני מהישוב גדעונה, ואומנית הריקמה איריס פלג מקיבוץ גבע.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- סבבה בצפון.