מפרסם: HOT
תאריך: 01/01/2018 10:40
נושא: ילדים ונוער, מדיה ותקשורת
הודעה לעיתונות

HOT מציגה את חבילת התוכן הרחבה ביותר לילדים; החל מינואר 2018 ילדי HOT נהנים יותר:

HOT תעלה החל מראשית ינואר את ערוץ kidZ מבית סלוצקי אפיקי תקשורת את ערוץ A+ Kids ערוץ העשרה וידע לילדים ואת ערוץ דיסני XD
בהמשך להסכם עם ערוץ הילדים תכנים מבית ערוץ הילדים ימשיכו להיות משודרים ב HOT VOD young

מחברת HOT נמסר כי:" HOT מובילה את חוויית הצפייה לילדים ונוער ומציעה ללקוחות הצעירים את התוכניות והכוכבים המובילים עם מגוון של 13 ערוצי ילדים. HOT תמשיך להוביל את התחום וליצור את סדרות הילדים המדוברות ביותר בישראל תוך שתמשיך בשיתוף הפעולה עם כלל ערוצי הילדים בישראל. ערוץ הילדים היה שותף אמת שלנו ואנו גאים על התוכן הנפלא שיצרנו יחד ונמשיך לשתף פעולה בהמשך".

HOT תעלה בראשית ינואר שורת ערוצים חדשה לילדים לצד ספריית תוכן עשירה של ערוץ הילדים:

ערוץ kidZ מבית סלוצקי אפיקי תקשורת. הצפוי להציע שורה ארוכה של סדרות מקור ורכש לילדים ובני נוער. ערוץ kidZ ישדר 24 שעות ביממה ויפנה לצופים בגילאי 6 -14. הערוץ יושק עם הסדרה המדוברת "כפולה" בכיכובם של נועה קירל, עומר דרור, תובל שפיר, שלום אסייג, עופר שכטר וכוכבים רבים נוספים. כמו כן, ישדר הערוץ מגוון תכני מקור: סיטקומים, דוקו ריאליטי, דרמות יומיות, שעשועונים, תכניות אולפן שונות וכן תכני אנימציה מדובבים ודרמות יומיות מתורגמות (אפיק 80 בשלט).

ערוץ הילדים: תכני ערוץ הילדים ביניהם גאליס, שמיניה, אלישע, האי, מבצע קיפוד, הפיגמות, פלשבק ועוד ימשיכו להיות משודרות ב – HOT VOD YOUNG. HOT תמשיך להציע את ספריית הרכש של ערוץ הילדים בתשלום עם התכנים המובילים: פוקימון, יו-קאי ווטש, ארתור, מחנה הפחד, עידן הקרודים ועוד.

ערוץ A+ Kids המיועד לילדים בגיל הרך (גילאי 3-8), יציג תכנים חינוכיים שיסייעו לילדים בלימוד מהנה של השפה האנגלית, לימוד והבנת חשבון והנדסה, וקבלת 'ארגז כלים' ראשוני של כישורי לימוד. כמו כן, הערוץ יספק לילדים היכרות ידידותית עם תופעות מדעיות ועובדות חיים בסיסיות בתחומים מגוונים. כל התכנים שיופיעו בערוץ ילוו באנימציה מתקדמת ותוכניות המבוססות על שיטות לימוד חדשניות.

ערוץ A+ Kids כולל מגוון רחב של תכנים חינוכיים מעולמות תוכן שונים, מאות פרקים לצפייה, עשרות שירים ודיבוב מלא לעברית. בין הסדרות המשודרות בערוץ: "העולם קורא ללונה", אשר הוכרזה כמועמדת לפרס האמי היוקרתי בקטגוריית הילדים, "אלפאבלוקס", סדרה שזכתה להצלחה גדולה בערוץ ה- BBC הבריטי ו"הפיקסיז" סדרה אהובה לילדים אודות טכנולוגיה וגאדג'טים. סדרות נוספות שישודרו בערוץ: מפלצות ABC, סיפורי אלפבית, יומיגו, פינקוד, סופרים עם פולה ו-סופר וואי! (אפיק 73).

ערוץ דיסני XD שיעלה באופן בלעדי בישראל, פונה לקהל היעד המרכזי של בני 6-10. התכנים המשודרים בערוץ מורכבים ברובם מסדרות אנימציה המבוססות על הכותרים המובילים מדיסני ומהחברות הנמצאות בבעלותה, דוגמת "מארוול", ו"לוקאס". הערוץ מציע את האנימציות המובילות כמו "ספיידרמן", "שומרי הגלקסייה","אוונג'רס" ו"מלחמת הכוכבים". לצד סדרות הרפתקאות ואקשן ניתן למצוא מוטיב קומי חזק בשידורי הערוץ, הבא לידי ביטוי הן בסדרות אנימציה והן בסדרות לייב אקשן המופקות על-ידי דיסני העולמית. ערוץ דיסני XD משודר בהצלחה גדולה ברחבי העולם ולראשונה הוא יהיה זמין גם לצופי HOT בישראל במהלך חודש ינואר (אפיק 72).

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- HOT.