מפרסם: אפרתי תקשורת
תאריך: 02/01/2018 12:23
נושא: בריאות
יובל המבולבל
יובל המבולבל
הודעה לעיתונות

קמפיין חדש בכיכובו של יובל המבולבל לתכשיר הכינים "RESULTZ" מבית "קבוצת לפידות"

הקמפיין שנעשה באמצעות משרד הפרסום "גרייט" יעלה במדיה דיגיטלית בפריסה רחבה למשך שלושה שבועות

"קבוצת לפידות", משווקת תכשיר הכינים RESULTZ,
יוצאת בקמפיין חדש בהובלת כוכב הילדים יובל המבולבל ובהשתתפותם של 10 ילדים והוריהם שנבחרו להופיע בקמפיין. הילדים נבחרו לאחר פעילות שהתבצעה באתר האינטרנט של ריזאלטס.
לאחר שעתיים ומאות פניות קרס האתר של ריזאלטס כתוצאה מהעומס.

הקמפיין אשר צולם במספרה בתל אביב, מציג את יובל המבולבל, מחופש לספר, אליו מגיעים ילדים להסתפר על פי תור שנקבע להם מראש.
יובל, אותו הילדים לא מזהים, מתלוצץ עם הילדים ואז מתגלה בהפתעה כיובל המבולבל! הילדים מופתעים ומתרגשים מאוד מהמעמד, וכמובן גם ההורים.
צילומי הסרט נעשו ללא תסריט כתוב מראש והתבססו לחלוטין על האלתורים של יובל.

אילן לפידות, מנכ"ל קבוצת לפידות: "בשנה האחרונה קיבלנו תגובות נהדרות מההורים ומהילדים על החיבור של ריזאלטס עם יובל המבולבל. הבחירה ביובל מלכתחילה נעשתה כדי להקל על ההורים בסיטואציה שהילדים לא אוהבים-הטיפול בכינים. הקמפיין החדש מראה שוב כמה יובל אהוב על הילדים וכמה הוא רגיש אליהם ולכן התוצאה היא אותנטית, אמיתית ומרגשת."

לפרטים נוספים: צחי דהן – יפה אפרתי תקשורת – 03-6129010

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אפרתי תקשורת.