מפרסם: HOT
תאריך: 08/01/2018 09:55
נושא: טלוויזיה
הודעה לעיתונות

HOT ממשיכה להביא לכם את הסדרות המובילות בעולם

"סיפורה של שפחה" ו"שקרים קטנים גדולים" כבשו את טקס פרסי "גלובוס הזהב" 2018!

בטקס הפמיניסטי ביותר שראתה תעשיית הקולנוע והטלוויזיה מזה שנים, היה זה אך מתבקש שהסדרה שתגרוף את הפרסים החשובים בקטגוריית הדרמה תהיה "סיפורה של שפחה", המשודרת רק ב-HOT.

אחרי שכבשה גם את טקס ה"אמי" האחרון, הסדרה החשובה והמדוברת של השנה זכתה בפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר בטקס "גלובוס הזהב", שנערך לפנות בוקר (שעון ישראל) בלוס אנג'לס.

כוכבת הסדרה אליזבת' מוס גרפה את פרס השחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה – זכייה שנייה שלה, אחרי הפסלון בו זכתה ב-2014 על תפקידה ב"קצה האגם" (HOT Xtra VOD). "סיפורה של שפחה" תשוב לעונה שנייה שתשודר ב-HOT HBO בהמשך 2018.

המיני סדרה המצליחה "שקרים קטנים גדולים", ששודרה ב-HOT HBO וזמינה ב-HOT VOD, גרפה את כל הפרסים החשובים בקטגוריה – פרס המיני סדרה הטובה ביותר, פרס השחקנית הטובה ביותר במיני סדרה לניקול קידמן, פרס שחקנית המשנה ללורה דורן ופרס שחקן המשנה לאלכסנדר סקארסגרד.

את פרס השחקן הטוב ביותר במיני סדרה גרף כוכב "פארגו" (אף היא משודרת רק ב-HOT) יואן מקגרגור, שזו היא זכייתו הראשונה בפסלון היוקרתי.

להלן רשימה של הסדרות שזכו הלילה בטקס ומשודרות ב-HOT

סיפורה של שפחה
סדרת הדרמה הטובה ביותר

אליזבת' מוס – השחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה

שקרים קטנים גדולים
המיני סדרה הטובה ביותר

ניקול קידמן – השחקנית הטובה ביותר במיני סדרה או סרט טלוויזיה

לורה דרן - שחקנית המשנה הטובה ביותר

אלכסנדר סקארסגרד - שחקן המשנה הטוב ביותר

פארגו

יואן מקגרגור - השחקן הטוב ביותר במיני סדרה או סרט טלוויזיה

הסדרות הזוכות של הטקס זמינות ב-HOT VOD בקטגוריה "גלובוס הזהב 2018" יחד עם סדרות מועמדות נוספות, בהן "הרופא הטוב", "קצה האגם", "האפיפיור הצעיר", "משחקי הכס", "הצמד", "מר רובוט", "לא בטוחה", "אשף השקרים" ו"ריי דונובן".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- HOT.