מפרסם: שחף תקשורת ויחסי ציבור
תאריך: 10/01/2018 10:07
עדכון: 11/01/2018 13:25
נושא: אופנה, חברה, טיפוח, חדשות, נשים
החנות הגדולה בישראל למוצרי יופי
החנות הגדולה בישראל למוצרי יופי
בתצלום: ירין שחף
בתצלום: ירין שחף
איפור: ירין שחף, צילום הילה אלקיים
איפור: ירין שחף, צילום הילה אלקיים
"ירין שחף store"
"ירין שחף store"
הודעה לעיתונות

ירין שחף מתחדש בחנות מוצרי יופי און ליין

לכבוד השנה האזרחית החדשה, 'ירין שחף' - בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות מתחדש בחנות אינטרנטית בנוסף לחנות שנמצאת בתוך מתחם הכניסה של בית 'ירין שחף'. לרגל פתיחת חנות האון ליין החדשה - Yarin Shahaf Store – קבלו מבצעי היכרות מפתיעים והנחות מיוחדות על עשרות מוצרים!

"זה יום שמח ומרגש" אומר ירין שחף, מנהל בית הספר על החנות האינטרנטית הגדולה במדינה לרכישה של מוצרי יופי וטיפוח. "כדי להמשיך ולהוביל את הדור הבא של העוסקים במקצועות היופי, עלינו להתחדש כל העת ולייבא את המוצרים הטובים ביותר בעולם..."
"בשנים האחרונות, קיימת עלייה ברורה במספר הנשים, אשר קונות מוצרי איפור און ליין", מסביר ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות היופי ועכשיו גם בעל החנות האינטרנטית הגדולה בישראל למוצרי איפור, סטיילינג ותסרוקות. לדבריו, באירופה כבר נמכרים 60% מהמוצרים דרך רשת האינטרנט.
יחד עם זאת, חוויית הקניה הרשתית שחוסכת כסף וזמן רב בהתרוצצות, צריכה לתת מענה למספר בעיות, כאשר המוכרת בהם היא חוסר היכולת לנסות את הצבע והמרקם של המוצרים ישירות על עור הפנים. מדובר בעיקר על פריטים כמו מייק אפ, ברונז'ר או קונסילר, שחייבים התאמה מושלמת עם גוון העור.
אך על חשש, את הקדמה לא ניתן לעצור. לדוגמא: אחד מהפתרונות היצירתיים המאפשר גישור בין הדיגיטל לפיזי הן מראות חכמות שקיימות ברשת.
'ירין שחף store' פועלת כדי להעניק ללקוחותיה חוויית קנייה ייחודית, המשלבת מגוון רחב של מוצרים מקצועיים עם מבצעים אטרקטיביים המתחלפים לעתים תכופות. הבונוס הגדול הוא משלוח חינם של קניה בכל סכום ולכל מקום בארץ, תוך הבטחה להגעת המוצר עד 48 שעות מרגע הזמנה.
הצלחת המותג "ירין שחף" נפרשת כבר לאורך שלושה עשורים, והיא מתבססת על מחויבות לשורה של ערכים ובהם הוראה מקצועית, חדשנות, שירות ויושרה.

לאתר החנות:

https://store.yarin-shahaf.co.il


ירין שחף למען הקהילה

ביה"ס ירין שחף שומר על קשר רצוף עם הקהילה ותורם לעמותות שונות, הפועלות בעיקר התחום נוער, נשים וילדים. ירין, אישית, מקיים לאורך השנים פעילויות מגוונות בבתי חולים, עמותות שונות וגם מרכזי סיוע בישראל.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחף תקשורת ויחסי ציבור.