תמונת קמפיין חולצה עוברת
תמונת קמפיין חולצה עוברת
הודעה לעיתונות

זכייה לקמפיין ישראלי בטקס פרסי WARCעבור המותג "אריאל":

מיזם "חולצה עוברת" במגזר החרדי זיכה את פרוקטר אנד גמבל בפרס הברונזה בטקס היוקרתי בתחום הפרסום והשיווק

בטקס השנתי של מאגר המידע הבינלאומי WARC עבור מהלכים מצטיינים של המותגים המובילים בתחום הפרסום והשיווק, זכה המותג "אריאל" בפרס הברונזה עבור קטגוריית "שילוב ערוצים אפקטיבי" לשנת 2017, עבור הקמפיין "חולצה עוברת" במגזר החרדי.

"חולצה עוברת" הינו מיזם רחב היקף בשיתוף אבקת הכביסה אריאל אשר מתקיים מידי שנה במגזר החרדי. המיזם מבוסס על התובנה כי חברי המגזר ידועים כמי שמשקיעים בבגדים ומבינים את ערכם, ומתוך כך, גם רוכשים בגדים איכותיים וגם מבינים את הצורך בשמירה עליהם לאורך זמן. במגזר החרדי העברת בגדים מילד לילד נהוגה מאוד ואף נחשבת למצוה ומותג הכביסה אריאל לקח על עצמו להרחיב מנהג זה מרמת המשפחה לרמת הקהילה.

במסגרת מיזם "חולצה עוברת" מוקמות בבית ספר לבנות ברחבי הארץ עמדות איסוף אליהן יכולות התלמידות למסור את חולצות התלבושת האחידה הישנות שלהן. משם מועברות החולצות היישר לכביסה באמצעות אבקת הכביסה "אריאל" אשר מחדשת את סיבי הבגד ושומרת עליו נקי כמו חדש. כל ילדה אשר מוסרת חולצה מקבלת שובר לקבלת חולצה נקיה כחדשה במידה שלה במתנה.

צוות הקמפיין כולל את צוות השיווק של המותג "אריאל" מבית פרוקטר אנד גמבל ישראל, חברת הייעוץ התקשורתי "שטרן אריאלי סער", אשר באמצעות מנהלת חטיבת המגזרים שלה, הגתה ובצעה את הפרויקט וחברת מדיהקום ישראל המובילה את אסטרטגיית המדיה של פרוקטר אנד גמבל בישראל."

מטרת התחרות שנערכת מידי שנה על ידי WARC הינה לזהות ולהוקיר מהלכי תכנון מדיה שהיה להם השפעה חיובית על התוצאות העסקיות. השופטים בוחנים את התובנות, אסטרטגיית התקשורת והניתוח שבבסיס השקעת המדיה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שטרן אריאלי יחסי ציבור.