מפרסם: kanaan - pr
תאריך: 16/01/2018 09:39
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

ברינקס ישראל התקינה את כלי ניהול וניטור התשתיות CA UIM

ברינקס ישראל התקינה את הכלי CA Unified Infrastructure Management (CA UIM) מתוצרת חברת CA Technologies. מדובר בכלי אנליטי המנהל תשתיות ענן ותשתיות IT היברידיות. כלי הניהול והניטור החדשני מאפשר ניתוח חכם וכיסוי מקיף של כל תשתיות ה-IT בארגון על פני פריסה גיאוגרפית נרחבת. השימוש ב-CA UIM מאפשר לקצר למינימום את הזמן הנדרש לטיפול בתקלות, מפחית את המאמץ שעל הארגון להשקיע בניטור התשתיות, מאיץ פריסה של תשתיות ויחידות קצה חדשות ומשפר במידה ניכרת את חוויית המשתמש.

"השימוש ב- CA UIM מאפשר לנו לראות במבט אחד כולל את כל המערכות וכל ההתקנים, כולל תקשורת, שרתים, אפליקציות שונות ותקשורת להתקני IoT", אומר איתי זימן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של ברינקס ישראל. "CA UIM איפשר לנו לערוך תרשימים של שרתים לפי נושאים, מיקום ומדדים שונים, כגון צריכת משאבי מערכת. כך, לדוגמא, כאשר שרת מגיע לניצול של 80% ממשאבי מערכת הוא נצבע על גבי המסך של CA UIM בצבע מסוים ומיד אנו יכולים לדעת שהשרת עמוס ולפעול בהתאם".

לדברי זימן, השימוש ב-CA UIM מאפשר לדעת בכל רגע נתון מה קורה עם כל קווי התקשורת של ברינקס ישראל. "לדוגמא, כשיש תקלה בקו גיבוי מסוים שבדרך כלל לא משתמשים בו. כיום, הודות לכלי של CA אנו רואים זאת מיד כשהתקלה מתרחשת, ולא מגלים זאת רק כאשר אנו נזקקים לקו. לא זו בלבד, אלא שאני יכול להתקשר לבזק, לתת להם את מספר הקו ולאבחן ולתאר את התקלה באופן מדויק עוד לפני שהם עשו זאת".

זימן מדגיש כי CA UIM חוסך זמן רב מאד באיתור והבנת התקלה. "לפני התקנת המערכת, כשהייתה תקלה לקח זמן רב להבין את מהותה והיכן בדיוק היא מתרחשת". זימן מוסיף כי "התיקון עצמו היה מהיר אך הבעיה הייתה לאתר את התקלה וכאן תמיד היה ויכוח בין אנשי המקצוע השונים. עכשיו, כשיש בעיה, אף אחד לא מתווכח על העובדות – יודעים בדיוק היכן התקלה וצריך רק לתקן. כמו כן, היום הרבה פעמים אנו יודעים על הבעיה עוד לפני שהמשתמש יודע עליה. למשל, אם יש תקלה בקו מסוים לסניף, הוא עדיין אינו מודע לכך, או שהוא סבור שזה משהו רגעי שמיד יסתדר, אך אנו יודעים מיידית מהי מהות התקלה. מאחר ואנו עוסקים בשירותים פיננסיים, הזמינות היא הדבר החשוב ביותר, ו-CA UIM מאפשר לנו זאת".

"בחירתה של ברינקס ישראל ב-CA UIM מעידה על איכותו של המוצר ועל יכולתו לספק מידע בזמן אמת לגבי תשתיות קריטיות בארגונים החייבים בזמינות מלאה" אומר צביקה פליישמן, האחראי על תחום הממשלה בחטיבת CA-ישראל ב-NessPRO , קבוצת מוצרי התוכנה של נס, שמפיצה את מוצרי CA Technologies בישראל. "היכולת לספק תובנה על הביצועים של כל משאבי ה- IT בארגון בתצוגה אחת מאפשרת למשתמשים להפעיל את עסקיהם בצורה מיטבית", מוסיף פליישמן.

לאחרונה ארגן זימן מפגש במשרדי ברינקס בניו-יורק עם אנשי ברינקס העולמית, כולל מנהל הסייבר העולמי של ברינקס, נציגי חטיבת CA-ישראל ב-NessPRO ונציגי הרשות הלאומית להגנת סייבר. המפגש התקיים זמן קצר לאחר הכנס השנתי של CA שנערך בלאס וגאס. "במפגש הצגנו את היכולות והפתרונות הטכנולוגיים של ברינקס בישראל, ומנהל הסייבר העולמי של ברינקס הציג פתרונות נוספים של ברינקס בתחום אבטחת המידע", אומר זימן.

נציגי חטיבת CA-ישראל ב-NessPRO הציגו פתרונות שונים של CA להגנת סייבר ובסיום המפגש נערך סיור במתקן של ברינקס בניו-יורק. "אנשי הרשות להגנת סייבר מאד התרשמו, ציינו שברינקס היא שחקן משמעותי בשוק הפיננסי (מניידים כ-80% מהכסף של מדינת ישראל) והודיעו שיכניסו את ברינקס לוועדה הפיננסית של רשות הסייבר", מוסיף זימן.

פליישמן מציין כי CA שמה דגש על שיתופי פעולה בתחום הסייבר, והמפגש שאורגן בניו יורק מהווה נדבך נוסף במסגרת זו. "סיעורי מוחות, וחילופי ידע ומידע מאפשרים ל-CA לשפר את שירותיה ומוצריה למען הלקוחות", אומר פליישמן.

אודות ברינקס

ברינקס נחשבת היום לספקית המובילה בעולם לפתרונות לוגיסטיים מאובטחים ומספקת את שירותיה כבר משנת 1859. ברינקס מעסיקה מעל ל-59,000 עובדים בלמעלה מ– 100 מדינות ברחבי העולם המפעילים צי של מעל ל-10,000 רכבים משוריינים וכ- 800 סניפים ומרכזי מזומנים.

אודות NessPRO

NessPRO הינה קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל והנציגה בישראל של למעלה מ-30 חברות בינלאומיות וישראליות המפתחות מוצרי תוכנה המיועדים לשוק הארגוני. הקבוצה פעילה 40 שנה בשוק הישראלי ומשרתת מאות לקוחות. בנוסף למכירת מוצרי התוכנה במודלים עסקיים שונים, מתמחה NessPRO גם באינטגרציה, שיווק, שירות, הדרכה ותחזוקה של מוצרים אלו.

לפרטים נוספים: דודו כנען, כנען יחסי ציבור, דוא"ל: [email protected], טל' 054-4255307

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- kanaan - pr.