דן שפרונג, סמנכ"ל מכירות EMEA, מחברת INFINIDAT
דן שפרונג, סמנכ"ל מכירות EMEA, מחברת INFINIDAT
INFINIDAT
INFINIDAT
הודעה לעיתונות

INFINIDAT זכתה בפרס "Best in Biz" - דורגה כחברה החדשנית ביותר לשנת 2017

חברת INFINIDAT הישראלית, הספקית העצמאית המובילה בשוק אחסון הנתונים לפתרונות בסדר גודל של פטה-בייט, זכתה בפרס "Best in Biz Award" ודורגה כחברה החדשנית ביותר (Most Innovative Company) לשנת 2017 בקטגורית החברות בנות 100-999 עובדים.

פרסי ה- Best Biz Awards הבינלאומיים מוענקים זאת השנה החמישית לחברות על פי שיפוט של עיתונאים ואנליסטים. חבר השופטים בשנת 2017 כלל 25 שופטים מ- 16 מדינות, מגופים דוגמת Bloomberg News, Computer Hoy (ספרד), Irish Independent, South China Morning Post, TechRadar (אנגליה).

דן שפרונג, סמנכ"ל מכירות EMEA, מחברת INFINIDAT אמר כי: "אנו שמחים על ההכרה היוקרתית הזאת בנו. INFINIDAT מחוללת מהפכה בתעשיית האחסון, כאשר היא מספקת ערך עסקי ללקוחותיה באמצעות חדשנות בלתי מתפשרת. קיבולת האחסון והביצועים הגבוהים של פתרון האחסון שלנו, מאפשרים לארגונים לפעול ביעילות ובמהירות בשוק התחרותי ולמצות את הפוטנציאל הגלום במידע שברשותם. הערך שהחברה מספקת ללקוחותיה הוכיח את עצמו בגידול במכירות וברווח שהחברה הציגה בשנה האחרונה".

INFINIDAT שחררה לאחרונה את הגרסה החדשה של תוכנת הליבה של פתרון האחסון שלה, InfiniBox™ R4, הגרסה הרביעית מאז השקת הגרסה הראשונה בשנת 2013. יותר מ-100 לקוחות החברה שתפו פעולה במהלך הבניה, הפיתוח ומחזורי הבדיקה של הגרסה החדשה, במטרה לענות על הדרישות הטכניות והעסקיות של ארגוני אנטרפרייז ממגזרי השוק השונים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.