מרוץ הדגל. צילום אבי כאכון
מרוץ הדגל. צילום אבי כאכון
מרוץ הדגל. צילום אבי כאכון לשימוש חופשי
מרוץ הדגל. צילום אבי כאכון לשימוש חופשי
הודעה לעיתונות

מרוץ הדגל יפתח את חגיגות ה-70 למדינה בראשון לציון

זו השנה השלישית בו המרוץ מתקיים ובמסגרתו גם אליפות ישראל ב-15 ק"מ. מאות תלמידים ייקחו חלק במקצים העממיים. אצטדיון האתלטיקה יהפוך למתחם אטרקציות לכל המשפחה

כ-3000 רצים אמורים לקחת חלק במרוץ הדגל 2018, אשר יוזנק ביום שישי ה-2 בפברואר, מאצטדיון האתלטיקה בראשון לציון. מרוץ הדגל מהווה את אירוע הפתיחה לסדרה של אירועי ספורט מתוכננים לציון חגיגות ה-70 למדינה שיתקיימו בעיר בחודשים הקרובים.

זו השנה השלישית ברציפות בה מתקיים מרוץ הדגל שהופך כבר למסורת והוא כולל את אליפות ישראל ל-15 ק"מ של איגוד האתלטיקה, בה ייקחו חלק טובי הרצים הישראלים. לצד המקצה הארוך יתקיים גם מקצה קצר יותר למרחק של חמישה ק"מ ומקצים עממיים למרחקים של שני ק"מ, 500 מ' ו-250 מ'.

מ"מ וסגן ראש העירייה, מוטי עג'מי:
" מרוץ הדגל הוא יריית הפתיחה של אירועי שנת ה-70 למדינת ישראל ואני קורא לכולכם, הספורטאים והחובבים, להגיע ולקחת חלק במקצים השונים במרוץ ובכלל האירועים שיתקיימו בעיר בשנה הקרובה."

ההשתתפות בכל המקצים פתוחה לכל תושבי העיר ומותנית בהרשמה מוקדמת. את ההרשמה ניתן לבצע ב-21 מוקדי הרשמה שנפתחו בכל המרכזים הקהילתיים בעיר ובאמצעות האינטרנט בקישור הבא

http://rlz.runisrael.org.il

כל משתתף שנרשם יקבל ערכה – הכוללת חולצה, מספר חזה – המהווה קוד זיהוי לקבלת תמונות מהמרוץ ישירות לפייסבוק ובנוסף עוד הפתעות, מתנת נותני החסות למרוץ. את הערכות המשתתפים יוכלו לקבל במהלך השבוע שלפני המרוץ בסניף מגה ספורט בעיר.

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הספורט, איתן שלום
: "מרוץ הדגל הוא אירוע ספורטיבי המאפשר לכל אחד, קטן כגדול, לקחת חלק ולהשתתף במקצים השונים. אני מזמין את תושבי העיר להצטרף אלינו לחגיגה העממית, שמעבר לפן הספורטיבי- בריאותי שלה, היא גם מחברת ומגבשת את הקהילה, על רבדיה השונים".

בין האלפים שהבטיחו השתתפותם במרוץ יהיו גם מאות תלמידי בתי ספר יסודיים, אשר ישתתפו במקצים הקצרים ותלמידי חטיבות הביניים והתיכוניים שייקחו חלק במקצים הארוכים יותר וזאת תודות לשיתוף פעולה עם מנהל החינוך בעירייה. לצד התלמידים ישתתפו גם אימהות, שחקניות המאמנט של ראשון לציון, אשר גם יקימו באצטדיון מתחם עם רשתות שבו יתקיימו משחקוני ראווה.

לקהל שיגיע לאצטדיון האתלטיקה מובטח הפנניג חגיגי, כאשר לצד המרוצים הקהל יוכל גם ליהנות ולקחת חלק בהרקדה המונית – בשיתוף פעולה עם אגף התרבות, מפעילויות ספורט שונות כמו : TRX , קיקבוקס ודראמס.

בנוסף יוקם באצטדיון מתחם מתיחות – בשיתוף פעולה מכבי שרותי בריאות, שבו יבוצעו מתיחות והרפיית שרירים לרצים.
במתחם איכות הסביבה ובריאות – שיוקם בשיתוף פעולה עם מנהל איכות הסביבה, יוכל הקהל לדווש על אופניים ובאמצעותם ליצור אנרגיה, אשר תשמש להפעלת בלנדר והכנת שייק ומתקן ג'רו הפועל על כוח המשיכה.

מחזיקת תיק הבריאות, חברת המועצה יפעת מאירוביץ יפת
: ״זו השנה השלישית שהמרוץ יוצא לדרך ומדי שנה אנו מעודדים מכמות המשתתפים ההולכת וגדלה, אין ספק שהקהל מצביע ברגליים. עיריית ראשון לציון רואה חשיבות גדולה בקידום אורח חיים בריא וספורטיבי ואנו מקיימים כל השנה מגוון פעילויות ספורט בקהילה, סדנאות פתוחות לציבור , ימי עיון וסדנאות להעלאת המודעות לאבחון מקדים ועוד״.

גם לגיל הרך דאגו בחברה העירונית לתרבות ספורט ונופש שמפיקה אץ האירוע ובאצטדיון יוקם גם מתחם ג'ימבורי ובועות סבון. ואי אפשר בלי מזון, לשם כך יוקם מתחם שלם של שוק חקלאי בו תתקיים מכירת פירות וירקות, לצד דוכני מכירה של ציוד וביגוד ספורט.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ירון מיכאלי תקשורת ויחסי ציבור.