הודעה לעיתונות

אנדרסן גלובל ממשיכה להתרחב בדובאי באמצעות GN Global Consulting

סן פרנסיסקו, 16 בינואר 2018, (BUSINESS WIRE) :

אנדרסן גלובל שמחה להודיע על נוכחות נוספת בדובאי באמצעות הסכם לשיתוף פעולה עם GN Global Consulting, חברת שירותי מס שמנהל השותף עבדול וואהיד נגדה. GN Global Consulting היא חברה מסונפת של גריפין נגדה, אחת מחברות ראיית החשבון העצמאיות הכי ותיקות בדובאי. שיתוף הפעולה עם GN Global Consulting מפגין את אסטרטגיית ההתרחבות הגדולה יותר של אנדרסן במזרח התיכון.

עבדול וואהיד נגדה אמר: "בנינו את המוניטין שלנו על בסיס איכות, יושרה ומתן שירותים מעולים, ואנו מצפים לעבודה עם חברה שחולקת איתנו את אותם הערכים האלה. שיתוף הפעולה עם אנדרסן גלובל יעזור לנו לפתח פתרונות טובים יותר ולספק שירותים חוצי גבולות מצוינים יותר ללקוחותינו".

GN Global Consulting מספקת מגוון של שירותי מס לעסקים וליחידים בתוך איחוד האמירויות וברחבי העולם. החברה מתמחה בתכנון מס אסטרטגי, ייעוץ לגבי מיסים בינ"ל, ייעוץ והגשת דוחות לגבי מיסים אמריקנים וייעוץ לגבי עיזבונות ונאמנויות וגם סיוע ברישום וציות לתקנות שהותקנו לאחרונה בנוגע למע"מ באיחוד האמירויות.

"השטח משתנה במזרח התיכון כשמדינות רבות מנהיגות משטרי מס. נעשה יותר ויותר חשוב שנתרחב ונפתח את הפרקטיקה שלנו באזור. התוספת של GN Global Consulting מרחיבה את יכולתנו לנצל את ההזדמנויות האלה ולספק שירות הטוב ביותר בענף בשוק הזה", אמר היו"ר הגלובלי והמנכ"ל של Andersen Tax LLC מרק וורסאץ. "ל-GN Global Consulting יש מוניטין מצוין בדובאי והתמזל מזלנו שעזים ועמיתיו מצטרפים לארגון שלנו".

Andersen Global היא התאגדות בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החָבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-2,500 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-84 מקומות באמצעות החֲברות החָבֶרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.

אנשי קשר
Andersen Tax
Megan Tsuei, 415-764-2700
מקור: Andersen Tax

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20180116005196/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.