מפרסם: kanaan - pr
תאריך: 28/01/2018 10:56
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

מוצרים חדשניים לאבטחת מידע מתוצרת CA Technologies יוצגו בכנס CyberTech

בכנס CyberTech שייערך בתל-אביב בסוף החודש יוצגו מוצרים חדשניים לאבטחת מידע מתוצרת CA Technologies.

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של חברת נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל.

אחד הפתרונות הבולטים שיוצגו הינו מתוצרת חברת VeraCode , שנרכשה לאחרונה ע"י CA Technologies. הפתרון מאפשר בדיקות אוטומטיות של אבטחת אפליקציות החל מהשלבים המוקדמים של הפיתוח. הדבר מאפשר לשפר את מהירות הבדיקות, לתת מענה לבעיות אפשריות בתחום אבטחת המידע בשלב הייצור, ולמנוע סיכונים. בנוסף לבדיקות דינמיות של אפליקציות, הפתרון של VeraCode גם מזהה נקודות תורפה פוטנציאליות בקוד ובאפליקציות של צד שלישי.

"היכולת לשלב את אבטחת המידע כבר בתחילת תהליכי הפיתוח של אפליקציות, באמצעות VeraCode, מאפשר לזרז את הפיתוח, ולפרוס אפליקציות במהירות גבוהה יותר עם פחות פגמים" אומר זוהר פרל, מנהל חטיבת CA-ישראל ב-NessPRO.

בנוסף יוצג מוצר מתוצרת CA המונע שימוש לרעה בחשבונות של משתמשים פריווילגיים (משתמשים בעלי הרשאות נרחבות) ברשת הארגונית, בין אם מדובר בתקיפות מבחוץ או שימוש לרעה ע"י גורם פנימי. המוצר, CA Privileged Access Management (PAM) הינו פתרון מקיף מקצה לקצה לניטור גישה פריווילגית בסביבות מיחשוב שונות, כולל מערכות ענן, מערכות וירטואליות ומערכות מבוזרות.

במסגרת מניעת השימוש לרעה בחשבונות פריווילגיים יוצג גם פתרון לניתוח התנהגות המשתלב עם CA Privileged Access Manager. פתרון זה, ששמו CA Threat Analytics for PAM, כולל יכולות של למידת מכונה לצורך זיהוי טוב יותר של איומים ומניעת חדירות הקשורות למשתמשים פריווילגיים. CA Threat Analytics for PAM יוצר מודל של התנהגות משתמש פריווילגי ומעריך סיכונים על סמך גורמים כגון מיקום משתמש, זמן ומשך הפעילות, הנתונים שאליהם מתבצעת הגישה והרקורד של המשתמש בכל הקשור לאבטחת מידע ולהתנהגות בעבר. כאשר יש זיהוי של חדירה או איום, המערכת מפעילה אוטומטית בקרות שונות כדי להקטין סיכונים.

"ההגנה על חשבונות של בעלי הרשאות פריווילגיות היא קריטית" אומר זוהר פרל. "הפתרון של CA מסייע לארגונים להגן על חשבונות פריווילגיים ולעמוד בדרישות הציות לחוק באמצעות אבטחה, ניהול ומעקב אחר הגישה שלהם".

בתחום מימשקי תכנות האפליקציות (APIs) תוצג משפחת מוצרי CA API Management המאפשרת לנהל ולאבטח APIs בצורה מיטבית. APIs הם הכח המניע את צמיחתה של כלכלת האפליקציות. בעיקרו של דבר, מדובר במערכת של כללים הקובעים כיצד אפליקציה אחת "מדברת" עם השניה. מפתחי תוכנה היוצרים אפליקציות חדשות מסתמכים על APIs בתור קיצור דרך לנתונים עסקיים בזמן אמת.

"אבטחה וניהול של APIs מסייעים לחברות להתחרות ולשגשג בכלכלת האפליקציות" אומר פרל. "ניהול ה- API יוצר שכבת אבטחה מהימנה סביב ה-APIs".

לפרטים נוספים: דודו כנען, כנען יחסי ציבור, טל' 054-4255307, דוא"ל [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- kanaan - pr.