מפרסם: kanaan - pr
תאריך: 06/02/2018 13:46
עדכון: 06/02/2018 13:51
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

אוניברסיטת טנסי חסכה 80 שעות עבודה בשבוע הודות למערכת CA Automic

אוניברסיטת טנסי בעיר צ'טאנוגה (UTC) בארה"ב יישמה את מערכת CA Automic Workload Automation
(CA AWA) כדי לייעל את התהליכים הקריטיים ביותר שלה, כולל קבלת סטודנטים, רשומות, סיוע כספי ומלגות ועוד. כתוצאה מכך UTC צמצמה את התהליכים הידניים וחסכה 80 שעות עבודה בשבוע למחלקת הסיוע הכספי והמלגות, וכן הפחיתה את זמן התגובה משבוע ליום.

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל.

"האוטומציה מאפשרת לנו להודיע לסטודנטים מהר יותר על ההחלטות הנוגעות לסיוע הכספי עבורם, כך שהם יכולים להתמקד בלמידה" אמרה ג 'ניפר באקלס, מנהלת הסיוע הכספי ב-UTC. "כיום סטודנט יכול להגיש בקשה בתוך 10 דקות באמצעות האינטרנט, ואינו נדרש להגיע למשרד" .

UTC בחרה במערכת CA AWA עקב גמישותה והמוניטין שלה בקהיליית ההשכלה הגבוהה כפלטפורמת האוטומציה הטובה ביותר מסוגה. המערכת נבחרה על מנת להאיץ, לבצע בקרה ולספק נראות על תהליכים עסקיים. הפתרון משתלב עם מערכת Banner של Ellucian - תוכנת ERP במתכונת SaaS הנמצאת בשימוש 1,400 מוסדות להשכלה גבוהה, דבר המקל על המשתמשים למכן ולתזמן תהליכים ב-Banner ללא צורך במומחיות מיוחדת. צוות הסיוע הפיננסי מבצע משימות קריטיות 24/7, ובכך מבטיח כי מערכות המידע הנוגעות לסטודנטים מעודכנות ככל האפשר. הדבר מסייע למחלקה לספק תגובות מהירות יותר ושירות טוב יותר לסטודנטים.

"הרחבת יום העבודה שלנו מבלי להגדיל את הצוות משנה את כללי המשחק", מסבירה באקלס. "במקום שנצטרך להישאר במשרד זמן רב יותר, אנו יכולים עכשיו בקלות להריץ עבודות לאחר שעות הפעילות של המשרד, וברגע שאנשי הצוות מגיעים בשעה 8:00 בבוקר, הם יכולים לבדוק את הפלט ואז לעבור לשלב הבא."

הודות למערכת CA AWA, צוות הסיוע הכספי עובד ביעילות רבה יותר עם מחלקות אחרות, והוא מעוניין לבצע אוטומציה של עבודות ותהליכים נוספים. "היכולת לשתף פעולה, לבצע אוטומציה ולייעל את כל העבודות שלנו במקום אחד היתה פנטסטית", אומרת באקלס.

"CA Workload Automation מסייעת לאוניברסיטת טנסי בצ'טאנוגה לשפר את ההוראה לתלמידיה, ואנו גאים מאוד לאפשר סביבת למידה מתוחכמת יותר באמצעות השימוש בטכנולוגיה שלנו" אמר כריס בורמן, מנהל השיווק הראשי של CA Automic. "האוטומציה של התהליכים סייעה ל- UTC לשחרר משאבים כספיים - יתרון מרכזי שארגונים רבים מרוויחים מהאוטומציה. התוצאה היא שהעובדים יכולים לבצע עבודה בעלת ערך רב יותר".

פרטים נוספים על CA Automic Workload Automation ניתן למצוא בקישור הבא:
https://automic.com/products/automic-workload-automation

אודות CA Technologies

CA Technologies )נאסדאק: CA) יוצרת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת האפליקציות. תוכנה נמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף. CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקאות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות mainframe. למידע נוסף: www.ca.com

לפרטים נוספים: דודו כנען, כנען יחסי ציבור, טל' 054-4255307, דוא"ל [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- kanaan - pr.