אנדראס קולמן, מנכ"ל קבוצת ה-Software Integrity בסינופסיס
אנדראס קולמן, מנכ"ל קבוצת ה-Software Integrity בסינופסיס
הודעה לעיתונות

חברת מחקר עצמאית בחרה בסינופסיס כמובילה בתחום הבדיקות הסטטיות לאבטחת יישומים

פתרון הניתוח הסטטי של סינופסיס (Coverity) קיבל את הדירוג הגבוה ביותר בקטגוריות ההיצע הנוכחי והאסטרטגיה

סינופסיס אינק. (Nasdaq: SNPS) דורגה כחברה מובילה בדוח Forrester Wave לתחום הבדיקות הסטטיות לאבטחת יישומים לרבעון הרביעי של 2017. הדוח מספק ניתוח מעמיק הבוחן את עשרת הספקים המשמעותיים ביותר בבדיקות אבטחת מידע סטטיות בקוד (SAST). פתרון Synopsys Static Analysis (Coverity) קיבל את הציונים הגבוהים ביותר בקטגוריות "היצע נוכחי" ו"אסטרטגיה". בקטגוריית ההיצע הנוכחי, סינופסיס אף קיבלה את הציונים הגבוהים ביותר בקריטריונים של ניהול חוקים ואינטגרציה במחזור פיתוח התוכנה (SDLC).

"אנו גאים שפורסטר מכירה בסינופסיס כמובילה בתחום הבדיקות הסטטיות לאבטחת יישומים", אמר אנדראס קולמן, מנכ"ל קבוצת ה-Software Integrity בסינופסיס. "פתרון הניתוח הסטטי הוא הרכיב היסודי בפלטפורמת ה-Software Integrity שלנו. פתרון זה לא רק המשיך לספק את הערך שלקוחות מצפים לו מכלי ארגוני לבדיקות סטטיות לאבטחת יישומים. הוא גם התפתח באופן שיכול להתמודד עם מגמות חדשות בתוכנה כמו המעבר לתהליכי פיתוח מהירים ואיטרטיביים יותר והסביבה ההולכת ומתגוונת של שפות תכנות, מסגרות עבודה ומקבצים של כלים".

על פי דוח Forrester Wave, "סינופסיס מספקת יכולות סריקת קוד לשילוב מוקדם במחזור פיתוח התוכנה. Synopsys Static Analysis (לשעבר Synopsys Coverity) הוא הכלי המסורתי של החברה לסריקת קוד, ו-SecureAssist מספק סריקה מיידית בתוך סביבת הפיתוח המשולבת. Synopsys Static Analysis מסייע למשתמשים לצפות בהשפעה של שינוי בחוקים על ידי הצגה של השוואת תוצאות לפני ואחרי השינוי בלי לדרוש סריקה חדשה. פתרון Synopsys Static Analysis בולט בניהול החוקים החזק שלו ובשילוב שלו במחזור פיתוח התוכנה".

דוח Forrester Wave גם קובע כי "מקצועני אבטחת מידע זקוקים לכלי SAST בכדי לאפשר את פעילות המפתחים. חברות השתמשו באופן מסורתי בכלי SAST בשלב מאוחר במחזור פיתוח התוכנה בכדי לסרוק מוצרים למטרת גילוי של נקודות תורפה בקוד תוכנה קנייני. כעת, ספקי SAST מנסים לשרת לקוחות חדשים ככל שמקצועני אבטחת מידע דורשים שהמוצרים שלהם יספקו למפתחים עצות לטיפול מוקדם בבעיות לאורך מחזור פיתוח התוכנה".

לפתרון Synopsys Static Analysis, רכיב ליבה בפלטפורמת ה-Software Integrity של סינופסיס, יש רקורד חזק ככלי פיתוח לצמצום של סיכון ועלות פרויקט באמצעות זיהוי של ליקויים קריטיים ונקודות תורפה באבטחת מידע בשלב מוקדם במחזור פיתוח התוכנה. בנוסף לניתוח המדויק של הקוד, שמהווה בסיס מתאים לנקיטת פעולות, הכלי ממוטב לשימוש בסביבות DevOps ובזרמי עבודה CI/CD, עם תמיכה חזקה באינטגרציה עבור קשת רחבה של כלי פיתוח.

ניתן להוריד עותק של הדוח – The Forrester Wave: Static Application Security Testing, Q4 2017.

משאבי מידע נוספים

  • קראו על הבחירה בסינופסיס כמובילה ב"רביע הקסם" של גרטנר לתחום הבדיקות של אבטחת יישומים לשנת 2017.
  • קראו כיצד Black Duck, שנרכשה לאחרונה על ידי סינופסיס, צוינה כמובילה בדוח The Forrester Wave: Software Composition Analysis, Q1 2017.

אודות פלטפורמת ה-Software Integrity של סינופסיס
סינופסיס מציעה את הפתרון המקיף ביותר להבניה של אינטגרטיביות – אבטחה ואיכות – לתוך מחזור פיתוח התוכנה ושרשרת האספקה. פלטפורמת ה-Software Integrity מאחדת את טכנולוגיות הבדיקה המובילות, הניתוח האוטומטי ומומחים בכדי ליצור מערך חזק של מוצרים ושירותים. מערך זה מאפשר לחברות לפתח תוכניות מותאמות-אישית לזיהוי ותיקון ליקויים ונקודות תורפה בתהליך הפיתוח, תוך מזעור של הסיכון ומיקסום של התפוקה. סינופסיס, מובילה מוכרת בתחום בדיקות האבטחה של יישומים (AST – Application Security Testing), ממוצבת בעמדה ייחודית שמאפשרת לה להתאים וליישם את מיטב הפרקטיקות לטכנולוגיות חדשות ולמגמות כמו IoT, DevOps, CI/DC ומחשוב ענן.
למידע נוסף ניתן לבקר בכתובת www.synopsys.com/software.

אודות סינופסיס
סינופסיס אינק. (סימול: SNPS) הינה ספק פתרונות Silicon to Software™עבור חברות חדשניות אשר מפתחות את הדור הבא של שבבים חכמים המיועדים למוצרי האלקטרוניקה ויישומי תוכנה עליהם אנחנו מתבססים בכל יום. סינופסיס היא חברת התוכנה ה-15 בגודלה בעולם. לחברה יש היסטוריה ארוכה כמובילה העולמית ב-EDA (Electronic Design Automation) ובמודולי תכנון בדוקים ומוכנים (IP) לסמיקונדקטורים, והיא גם המובילה בתחום איכות תוכנה ובדיקות אבטחה לתוכנה באמצעות פתרונות Coverity מבית סינופסיס. סינופסיס מספקת את הפתרונות הדרושים למתכנני מערכות על גבי שבב (SoCs) המפתחים סמיקונדקטורים מתקדמים ולמקצועני תוכנה המפתחים יישומים אשר דורשים את הרמה הגבוהה ביותר של איכות ושל אבטחה. פתרונות אלה מאפשרים להם לספק מוצרים חדשניים, איכותיים ומאובטחים.
פרטים נוספים ניתן למצוא באתר www.synopsys.com.

לפרטים נוספים: משרד אורי מאירוביץ', יחסי ציבור סינופסיס ישראל, 077-2129988

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אורי מאירוביץ' יחסי ציבור.