הודעה לעיתונות

לראשונה בתולדות המוסיקה החסידית הורידו חופשי ושלמו כמה שתרצו

אלי פרידמן, נחשב לאחת הדמויות הצבעוניות והססגוניות שידעה המוסיקה החסידית. פרידמן נולד בשכונת קריית-צאנז שבירושלים בבית חסידי, וגדל בישיבות ליטאיות.

פרידמן שמזוהה מאוד עם עולם הישיבות, החל את דרכו המוסיקלית עוד בהיותו בחור, ובגיל עשרים הלחין למיכאל שטרייכר את השירים "יזכרם" ו"ומחליף את הזמנים", שירים שהפכו לנכסי צאן ברזל ומושרים עד עצם היום הזה. כמו-כן חתום על הלחן לשיר "פתח לנו שער" של אפרים מנדלסון.

לפני כשבע-עשרה שנה החל להופיע באירועים וחתונות, וצבר לו שם ומוניטין בזכות סגנונו האישי, השמח, האנרגטי והסוחף.

עד-כה הוציא פרידמן חמישה אלבומי אולפן "השמח בחלקו", "שומע אל אביונים", "בוטחים בקב"ה", "על הסטנדר", ו"מה הבריות אומרות עליו" שהטביעו חותם וניפקו יבול מבורך של להיטים במגוון סגנונות.

בימים אלו מציין פרידמן עשרים שנות יצירה מוסיקלית ומשיק אלבום חדש "רחובות הנהר" ואתר אינטרנט מושקע, ולרגל המאורע מזמין אתכם לקבל ראשונים את האלבום החדש שלו.

לראשונה אמן חרדי נותן מענה לתופעת הצריבות וההורדות הפיראטיות ברשת, ובאפליקציות וואטסאפ וטלגרם. עם גישה לאלבום החדש ולכל האלבומים שלו, באתר כשר שניתן לגלוש בו גם לאנשים עם אינטרנט מסונן, ולמי שאינו מעוניין להיכנס ליוטיוב. באתר ניתן לשמוע או להוריד חינם את כל האלבומים הקודמים, ולרכוש כרטיסים להופעות קרובות של פרידמן.

כעת אומר פרידמן, אין תירוצים לצרוב ולהעביר באיכות שמע ירודה דרך אפליקציות וואטסאפ וטלגרם, כאשר ניתן להאזין ולהוריד באיכות.

www.elifriedman.co.il

https://www.youtube.com/watch?v=7vXPPqB0tvk

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- תומר כהן מיתוג תקשורתי ויחסי ציבור.