מפרסם: גיל לבנוני- תקשורת טובה
תאריך: 08/02/2018 15:36
עדכון: 08/02/2018 16:33
נושא: ספורט
הודעה לעיתונות

מתוקן!!!!יריית הפתיחה לקראת אליפות אירופה בג'ודו בת"א: נבחרות ישראל המריאו לגרנד סלאם היוקרתי בפריז

נבחרת ישראל בג'ודו ממריאה היום (חמישי) 8 לטורניר הגרנד סלאם היוקרתי בפריז. את הנבחרת ייצגו 10 ספורטאים, חמש נשים וחמישה גברים. אורי ששון ילווה את הנבחרת, אבל לא יתחרה. ששון יחזור להתחרות בתחרות הבאה, בגראנד סלאם דיסלדרוף. הגרנד סלאם בפריז יהווה תחרות הכנה לדבר האמיתי – אליפות אירופה שתיערך בישראל בסוף אפריל 2018.

בנבחרת הגברים ייצגו את ישראל ברוך שמאילוב וטל פליקר במשקל עד 66 ק"ג, טוהר בוטבול (73 ק"ג), שגיא מוקי (81 ק"ג) ופיטר פלצ'יק (100 ק"ג).

בנבחרת הנשים ייצגו את ישראל נועה מינצקר ושירה ראשוני (48 ק"ג), גילי כהן ובטי טלמקובה (52 ק"ג) ותימנע נלסון לוי (57 ק"ג).

מאמן נבחרת הגברים, אורן סמדג'ה: "אנו מתחילים את התחרויות לקראת ההכנה לאליפות אירופה שתיערך בחודש אפריל בישראל. לטורניר ייצאו 5 ספורטאי הסגל הבכיר של ישראל במטרה לשפר את המיקום והדירוג העולמי".

מאמן נבחרת הנשים, שני הרשקו: "הגרנד סלאם בפריז היא למעשה התחרות היוקרתית הראשונה לשנת 2018, את נבחרת הנשים ייצגו 5 הספורטאיות הבכירות בנבחרת הנשים, אנו נעשה שימוש בתחרות כסימולציה לאליפות אירופה".

יו"ר איגוד הג'ודו, משה פונטי: "התחרות בפריז תהווה למעשה יריית הפתיחה להכנות לאליפות אירופה בישראל. כמו תמיד המטרות שלנו ברורות ואני סומך על הספורטאים שימשיכו להוכיח עד כמה הג'ודו הישראלי איכותי ונמצא בצמרת האירופית".

לקראת אליפות אירופה: ביקוש שיא לכרטיסים, 1,000 מושבים נוספים ייבנו

בעוד כחודשיים וחצי תיפתח בתל אביב אליפות אירופה בג'ודו ה-69 במספר. האליפות, שתיערך בין התאריכים 26/4 ועד 28/4 תתקיים באולם מיוחד שמוקם בביתן 2 בגני התערוכה. התכנון המקורי היה לבנות אולם המכיל 4,000 מקומות ישיבה, אבל לאור הביקוש הרב לכרטיסים לאליפות, הוחלט השבוע להגדיל את תכולת האולם ב-1,000 מקומות נוספים, כך שהוא יכיל 5,000 מושבים.

מדובר באחד האירועים הספורטיביים היוקרתיים ביותר שנערכים בישראל, בהשתתפות כמה מאות ספורטאים, כאשר כ-1,000 איש אמורים להגיע לארץ לטובת האירוע.

יו"ר איגוד הג'ודו, משה פונטי: "ההתעניינות באליפות שוברת שיאים. אפילו אנחנו לא תיארנו לעצמנו שיהיה ביקוש כה גדול לכרטיסים, וברור שאני הראשון שמברך על כך. כל מי שיגיע יזכה לתמורה מלאה לכספו, צפויה להיות אליפות מרתקת".

כרטיסים און ליין לימי האליפות אפשר לרכוש באתר "לאן".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גיל לבנוני- תקשורת טובה.