מפרסם: שטרן אריאלי יחסי ציבור
תאריך: 11/02/2018 09:39
נושא: קריירה
צילום: יוסי צבקר
צילום: יוסי צבקר
הודעה לעיתונות

מינוי חדש ב Nespresso

שי דינור מונה לסמנכ"ל איכות ושירות טכני בנספרסו ישראל

חברת Nespresso, החברה המובילה בתחום הקפה והקפסולות, מודיעה על מינויו של שי דינור, בן 44, לסמנכ"ל איכות ושירות טכני בנספרסו ישראל. שי יחליף בתפקידו את אייל זיו שפרש לאחרונה לאחר 6 שנים בתפקיד.

שי דינור, ששימש עד לאחרונה כסמנכ"ל תפעול במטרנה, יהיה אמון בתפקידו החדש כסמנכ"ל איכות ושירות טכני בנספרסו ישראל על והובלת תחום האיכות והבטיחות של החברה ושירותי המעבדה והתיקונים.

לדינור ניסיון עשיר בתחום התפעול והאיכות, בתפקידו האחרון במטרנה הטמיע טכנולוגיות מתקדמות והעביר את מפעל החברה לשיטות עבודה חדשות. לפני כן שימש כטכנולוג ראשי במפעל Tribe (מפעל הסלטים של אסם בארה"ב), והוביל כבר ב 2009 פיתוח מוצרים חדשניים כמו חומוס ללא חומרים משמרים ועוד. דינור הינו מהנדס מזון בהכשרתו, בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן. הוא נשוי ואב לחמישה ילדים, ומתגורר עם משפחתו בגבעת שמואל.

משה מרי מנכ"ל נספרסו ישראל אמר היום: "אני מברך את שי דינור על הצטרפותו לחברת נספרסו ואני סמוך ובטוח שניסיונו יתרום רבות לחברה.

ברצוני להודות לאייל זיו על 6 שנים של עבודה משותפת. אייל הוביל במהלך השנים מספר פרויקטים משמעותיים בחברה ביניהם: הקמת מערך המיחזור מאפס, הקמת מרכז שירות טכני חדש, תמיכה בהקמת החטיבה העסקית של החברה ועוד ואני בטוח שבכל דרך שייבחר הצלחתו תהיה מובטחת."

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שטרן אריאלי יחסי ציבור.