מפרסם: שרף תקשורת
תאריך: 11/02/2018 09:48
נושא: קריירה
אילן גת, קרדיט צילום אלון שטרן
אילן גת, קרדיט צילום אלון שטרן
הודעה לעיתונות

אילן גת מונה לתפקיד מנכ"ל QlikView ישראל מקבוצת חילן

אילן גת מונה לתפקיד מנכ"ל QlikView ישראל מקבוצת חילן. המינוי הינו חלק משינויי תפקידים בקבוצה, כאשר גת יחליף בניהול החברה את טל וייסר אשר ניהל את החברה בארבע השנים האחרונות וימשיך לשמש בה כדירקטור.

גת בן ה-45 הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים (BA) בהצטיינות ותואר שני במנהל עסקים (MBA) מטעם המכללה למנהל. במהלך 15 השנים האחרונות כיהן גת בתפקידים שונים בקבוצת דיוידשילד. בחמש השנים האחרונות שימש גת כמנכ"ל דיוידשילד ולפני כן ברילוקיישן בבייג'ין, סין, כמנכ"ל הפעילות הבינלאומית של הקבוצה כאשר את דרכו בקבוצה החל כסמנכ"ל מכירות ושיווק. לפני כן כיהן כמנהל המכירות של חברת AIG ישראל.

אלי זיברט, מנכ"ל חילן, מסר כי: "אנו מברכים על הצטרפותו של אילן להוביל את חברת QlikView ישראל. פעילות החברה צמחה מאוד בשנים האחרונות, בעיקר בזכות היכולת להציע ערך מוסף עסקי משמעותי לארגונים בכל גודל ובכל מגזרי הפעילות. אילן, שמגיע עם ניסיון עשיר בניהול ופיתוח עסקי, יפעל להמשיך מגמה זו ואף להעצים את פתרונות הערך של החברה".
Qlik הינה מובילה עולמית בתחום ה -BI עם נתח שוק של 48%.

המערכת מוטמעת בלמעלה מ -48 אלף ארגונים, הפרוסים ב-105 מדינות ברחבי העולם. המערכת מבוססת על מנוע אסוציאטיבי, הרשום כפטנט, המסוגל לנתח מיליארדי רשומות בתוך שניות בודדות. המערכת מעניקה פתרון שלם למגוון רחב של צרכים כגון ניתוח מכירות, רכש, כספים, ייצור, קבצי תיעוד של בקרים, תעבורה ברשתות ועוד.

QlikView ישראל, אשר הוקמה ב-2003, הנה חלק מקבוצת חילן. החברה משרתת כיום למעלה
מ-1,100 לקוחות בישראל, ביניהם בנקים, חברות ביטוח, ממשלה וביטחון, חברות תעשיה, גופי פיתוח, חברות היי-טק ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שרף תקשורת.