הודעה לעיתונות

PV Nano Cell תדגים את פתרון המדפסת המשולבת שלה לאלקטרוניקה מודפסת בתערוכה מקצועית אירופית

ב-LOPEC, האירוע האירופי של אלקטרוניקה מודפסת שמפגיש טכנולוגיות ועסקים

מגדל העמק/ ACCESSWIRE / ב.12 פברואר 2018:

פיוי ננו סל PV Nano Cell, Ltd. (OTCQB: PVNNF) ("PV Nano Cell" או "החברה"), יצרנית חדשנית של דיו דיגיטלי מוליך, הודיעה היום שתציג בתערוכת LOPEC, האירוע המוביל באלקטרוניקה מודפסת באירופה, 14 ו-15 במרץ, מינכן, גרמניה (https://www.lopec.com/). בקרו באולם B0 ביתן 101.

PV Nano Cell תציג בתערוכה את פיתוחי הדיו האחרונים שלה, יישומים לדוגמה שמתמקדים בייצור המוני ואת המדפסת המשולבת לתכנון, יצירת אב-טיפוס ומו"פ.

פתרון ההדפסה המשולב של PV Nano Cell, שמפותח במדפסת של דיג'יפלקס (שנרכשה לאחרונה על ידי PVN) ופותח עבור תחום האמנויות הגרפיות ומתמקד בתכנון, יצירת אב-טיפוס ומו"פ באלקטרוניקה מודפסת, יאפשר ללקוחות לעבור מהתכנון לייצור ההמוני יחד עם גישת "הפתרון השלם" של PVN - אותה טכנולוגיה ואותם חומרים לאורך כל שרשרת התהליכים. PVN הודיעה שתציג דגם של המדפסת הראשונה שמיועדת לאלקטרוניקה מודפסת בתערוכת Lopec הקרובה.

המדפסת המשולבת של PV Nano Cell:

מדפסת הזרקת הדיו הזאת של PV Nano Cell היא הראשונה שמתמקדת ספציפית ביישומים של אלקטרוניקה מודפסת. היא משלבת את כל הפונקציות והתכונות שנחוצות - הדפסה, ייבוש, דבקוק, התקשות ובדיקה - במכשיר אחד, יחד עם יכולת להדפיס עד 10 סוגי דיו במקביל. זאת המדפסת המשולבת לאלקטרוניקה מודפסת הראשונה עם היתרונות החשובים הבאים:

  • כל התהליכים מושלמים ברצף אחד באמצעות מכשיר אחד
  • כינון אחד לכל התהליך
  • פורמט גדול - אפשרות להדפיס כמה מוצרים (על מצע גדול אחד או מצעים מקבילים נפרדים), חימום מצעים ושלב ואקום סלקטיבי מיוחד
  • הדפסה עם דיוק רב

הפתרון של PV Nano Cell יחד עם משפחת דיו הכסף והנחושת שלה Sicrys™, והדיו הדיאלקטרי, הדיו להדפסה דרך שבלונה והדיו נָגָד שבפיתוח יאפשרו הדפסה אלקטרונית רב שכבתית מלאה, עם רכיבים פסיביים מוטבעים (כגון קבלים, נגדים ואחרים) בעתיד.

PV Nano Cell, Ltd.

PV Nano Cell פיתחה סוגי דיו מוליכים חדשניים לשימוש ביישומי אלקטרוניקה מודפסת ותאים סולריים פוטו- וולטאים. משפחת הדיו Sicrys™ של PV Nano Cell כוללת סוגי דיו מתכתי מוליך ננומטרי חד גבישי שמספקים ביצועים משופרים. הדיו Sicrys™ גם זמין בצורה מבוססת כסף ונחושת, שתיהן תואמות לראשי הדפסת הזרקת דיו רבים ומאפשרות ייצור המוני (הדפסה בתפוקה גבוהה, איכות גבוהה ומחירים תחרותיים). הדיו המוליך Sicrys™ משמש בכל העולם במגוון של יישומי הדפסת הזרקת דיו, כולל תאים פוטו- וולטאים, לוחות מעגלים מודפסים, אנטנות, חיישנים, מסכי מגע ויישומים אחרים. למידע נוסף, בקרו באתר www.PVNanoCell.com.

מידע צופה פני עתיד:

הודעה לעיתונות זאת כוללת מידע צופה פני עתיד. המילים או המשפטים "יהיה", "יאפשר", "מתכוונת", "כנראה יגרום", "צפויים", "יימשך", "צפוי", "הערכה", "תחזית" או ביטויים דומים מיועדים לזהות "מידע צופה פני עתיד". כל המידע המפורט בהודעה לעיתונות זאת, פרט למידע היסטורי ועובדתי, מייצג מידע צופה פני עתיד. זה כולל את כל האמירות על התוכניות, הדעות, ההערכות והציפיות של החברה. האמירות האלה מבוססות על הערכות ותחזיות נוכחיות, שכרוכות בסיכונים ואי ודאויות מסוימים שיכולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות מהותית מאלה שבמידע צופה פני עתיד. הסיכונים ואי ודאויות האלה כוללים עניינים הקשורים לדברים הבאים: טכנולוגיות משתנות במהירות ותקנים מתפתחים בענפי התעשייה שבהם החברה פועלת; היכולת להשיג מימון מספיק כדי להמשיך את הפעילות, לשמור על תזרים מזומנים מספיק, לנצל באופן רווחי עסקים חדשים ולחתום על הסכמים חדשים. לתיאור מפורט יותר של הסיכונים ואי הוודאויות שמשפיעים על PV Nano Cell, אתם מופנים לדוח השנתי האחרון של החברה על גבי טופס 20-F שנמצא ברישומים של הרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC). פרט למה שהחוק מחייב אחרת, החברה לא נוטלת על עצמה התחייבות לפרסם בציבור תיקונים כלשהם למידע צופה פני עתיד זה כדי לשקף אירועים או נסיבות אחרי התאריך שלו או כדי לשקף את התרחשותם של אירועים בלתי צפויים.

קשרי משקיעים:
Hayden IR
[email protected]
(917) 658-7878
מקור: PV Nano Cell, Ltd.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.