ריבוע הקסם של גרטנר - פלטפורמות להגנה על נקודות הקצה בארגון
ריבוע הקסם של גרטנר - פלטפורמות להגנה על נקודות הקצה בארגון
הודעה לעיתונות

קפיצת מדרגה לESET בדו"ח גרטנר

ESET, מובילה עולמית בתחום אבטחת המידע, הוכרזה כ-Challenger בריבוע הקסם של גרטנר בתחום פלטפורמות הגנת תחנות קצה (Endpoint Protection). ESET נמדדה בהתבסס על החזון והיכולת לממש אותו בתחום ההגנה. ESET מאמינה שמיקום זה משקף את היכולת המשתפרת באופן עקבי להציע הגנה מקסימלית לארגונים.

הדו"ח של גרטנר עבור פלטפורמות הגנה על תחנות קצה קובע כי "הגנת נקודות הקצה מתפתחת על מנת לטפל במשימות של ארכיטקטורת אבטחה גמישה יותר כגון הקשחה, חקירה, זיהוי אירועים ותגובה לאירועים. מנהלי רשתות וניהול סיכונים צריכים להבטיח כי ספק פתרונות אבטחת נקודות הקצה שלהם מתפתח מהר מספיר כדי להדביק את קצב האיומים המודרניים".

"אנו מאמינים שהמיקום שלנו כ- Challengers הוא סימן להתקדמות מתמשכת בפיתוח ההגנה הטובה ביותר לעסקים, מבלי להשפיע על המערכות שלהם או ליצור צריכת משאבים מיותרת" אומר איגנסיו סבמפאטו, מנהל העסקים הראשי בחברת ESET. "ארגונים יכולים לסמוך על הידע והתובנות של ESET כדי לשמור על הארגונים שלהם מוגנים, ואנו רואים את המיקום שלנו בריבוע הקסם של גרטנר עבור פלטפורמות להגנת נקודות הקצה משקף את הפיתוח שלנו כשחקנית עולמית בתחום אבטחת המידע".

על פי גרטנר "מבחן ריבוע הקסם מציע תמונה כוללת, ניתוחים מעמיקים ועצות פרקטיות וכל אלו מספקים תובנות על השוק והמתחרים בו. ריבועי הקסם עורכים השוואה בין הספקים בהתבסס על הקריטריונים, השיטות והסטנדרטים של גרטנר. כל דו"ח מציג מטריצה דו ממדית המעריכה את הספקים על בסיס היכולת שלהם לחזות והיכולת שלהם לבצע ולממש את החזון."

לקבלת עותק חינמי של דו"ח גרטנר

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ESET.