מפרסם: YES
תאריך: 14/02/2018 14:15
נושא: טלוויזיה, ילדים ונוער
"צעצוע של סיפור 3", קרדיט: באדיבות yes
"צעצוע של סיפור 3", קרדיט: באדיבות yes
הודעה לעיתונות

ספיישל "פסח דיסני-פיקסאר" ב-yes עם כל סרטי פיקסאר מאז ומעולם!

"פסח דיסני – פיקסאר" ב- yes

ערוץ: yes5 | מועד שידור: חופשת חג פסח, מה-22/3 ועד ה- 7/4

· כל סרטי פיקסאר באורך מלא (19 סרטים!)

· כל הסרטים הקצרים של דיסני פיקסאר

· כל הסודות מאחורי הקלעים וכל הקטעים שהורדו בעריכה

במשך כל חופשת הפסח, כל יום, כל היום, yes5 ו- yesvod24/7 יהיו חלק מהעולם המופלא של דיסני פיקסאר:

נשדר את כל הסרטים האהובים, המצליחים ועטורי הפרסים; את כל הסודות מאחורי הקלעים; את כל הקטעים שהורדו בעריכה ואת כל הסרטים הקצרים של דיסני פיקסאר (אלו שמוקרנים לפני הסרט הארוך בקולנוע).

כל הסרטים של פיקסאר ייקחו חלק בחגיגה: "צעצוע של סיפור 1-3", "מכוניות 1-3", "מוצאים את נמו" וגם "מוצאים את דורי", "מפלצות בע"מ" ו"ביה"ס למפלצות", "משפחת סופר על", "רטטוי", "וול-E ", "אמיצה", "למעלה", "הקול בראש", "הדינוזאור הטוב", "קוקו" ועוד.

כמובן שישודרו גם כל הסרטים הקצרים שנוצרו על ידי האולפן - גיבורי הסרטים הקצרים זכו לאהדה רבה כשהוקרנו לפני הסרטים העלילתיים כגון – מנורת שולחן קטנה המנסה לשחק בכדור - דמות שהפכה לסמלו של האולפן ונחשב לסרט הראשון של פיקסאר – "לוקסו ג'וניור",

אם זה "המשחק של גרי" שזכה בפרס האוסקר לסרט האנימציה הקצר הטוב ביותר לשנת 1997 או הציפור הגדולה והגמלונית שרק רוצה את חברת שאר הציפורים ב- "עבור הציפורים" שזכה בפרס האוסקר לסרט האנימציה הקצר הטוב ביותר לשנת 2001 וכמובן "יום ולילה" המעולה משנת 2010.

על אולפני פיקסאר:

בשנות ה-80 האנימטור ג'ון לסטר עזב את אולפני דיסני לטובת מחלקת האפקטים בחברה של הבמאי ג'ורג לוקאס ("מלחמת הכוכבים"). בשנת 1986 קנה סטיב ג'ובס את המחלקה, והפך את פיקסאר לחברה עצמאית שיצרה סרטונים קצרים מוצלחים ונחשבים.

בתחילת שנות ה-90 אולפני פיקסאר ודיסני חברו יחדיו והסרט הראשון שלהם היה "צעצוע של סיפור", סרט האנימציה הממוחשבת הראשון באורך מלא. בשנת 2006 קנו אולפני דיסני את פיקסאר תמורת 7 מיליארד דולר(!!!) ומאז עושים חיל בעולם האנימציה –

אולפני פיקסאר שינו את הדרך בה אנו צופים בסרטי אנימציה בקולנוע והצליחו ליצור שילוב מנצח בין איכות לפופולריות ובין קומדיה לטכנולוגיה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- YES.