מפרסם: YES
תאריך: 15/02/2018 10:51
נושא: טלוויזיה
באדיבות ויוה
באדיבות ויוה
STINGtv
STINGtv
הודעה לעיתונות

STINGTV ממשיך להעצים את חוויית התוכן ומוסיף 2 ערוצים חדשים: ערוץ ויוה וערוץ ויוה פלוס

החל מהיום הערוצים מתווספים ללא תשלום לחבילת הסדרות שתכיל מעתה

7 ערוצי סדרות וקטלוג עם מעל 500 סדרות ועונות

STINGTV ממשיך להרחיב את היצע התוכן ומוסיף שני ערוצים נוספים ללא תוספת תשלום, ערוץ ויוה וערוץ ויוה פלוס, אשר יתווספו לחבילת הסדרות, כעת מציע STINGTV 42 ערוצים, ביניהם, שבעה ערוצים בחבילת הסדרות. חבילת הסדרות של STINGTV כוללת קטלוג VOD של כ- 500 עונות וסדרות מכל הז'אנרים: דרמה, קומדיה, מתח, אקשן, דוקו ועוד, והערוצים החדשים מעניקים מענה איכותי גם לאוהבי הטלנובלות והסדרות הרומנטיות.

ויוה וויוה פלוס הינם ערוצים פופולאריים מאוד המעלים במהלך השנה עשרות סדרות במגוון שפות תוך פנייה לקהל רחב, מרבית התכנים עם אוריינטציה לטינית, בנוסף, משדרים טלנובלות מקוריאה שזוכות בשנים האחרונות להצלחה אדירה ברחבי העולם, סדרות מטורקיה, דרום אמריקה ועוד, ביניהן: "דרך לאהבה", "אדמה פראית", "איסבל", "האהבה שאחרי" ואף קלאסיקות כדוגמת "בובה פראית" שתעלה שוב באפריל.

ערוץ ויוה משדר דרמות יומיות 24/7 ונהנה מקהל נאמן ביותר ודוגל בחדשנות מתמדת. במהלך השנים שידר הערוץ מגוון עצום של דרמות יומיות שכבשו את לב הצופים כגון: הטלנובלה העברית הראשונה "לגעת באושר" ב-2001, הטלנובלה הברזילאית פורצת הדרך "האחד" ב-2003 ועוד. בשנים האחרונות מתמקד הערוץ בסדרות יומיות מרחבי אמריקה הלטינית. ערוץ ויוה פלוס החל את שידוריו כויוה פלטינה, מוסף סוף השבוע לויוה, אשר שידר רק במהלך סוף השבוע. לאור הצלחתו הרבה, הורחבו שידוריו לשבוע מלא, במקביל לתהליך המיתוג מחדש והחלפת שמו לויוה פלוס. הערוץ מתמקד בשידור דרמות מהעולם הלא-לטיני, כיום משודרות בו סדרות מטורקיה ומדרום קוריאה.

על STINGTV - הטלוויזיה האינטרנטית STINGTV הכוללת עשרות ערוצים מבית yes , קטלוג VOD עשיר ותפיסת שירות חדשה, מובילה מודל צרכני ייחודי וראשוני בישראל - לפיו ללקוח חופש בחירה מלא ממגוון עולמות תוכן העומדים לבחירתו. כל חבילת תוכן אותה בוחר הלקוח כוללת ערוצים ליניאריים וכן תוכן עשיר ב- VOD כך שניתן לבחור ולשלם רק על מה שרואים: חבילת סרטים, חבילת סדרות וחבילת ילדים בעלות של 39 ₪ לחבילה, מגוון חבילות ספורט החל מ- 9 ₪, חבילת מדע וטבע בעלות של 29 ₪ או חבילה משפחתית הכוללת את חבילת הסרטים, הסדרות, הילדים ומדע וטבע בעלות 99 ₪ לחודש. כל חבילה כוללת בנוסף את חבילת הערוצים הישראליים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- YES.