מפרסם: גלי צה"ל
תאריך: 15/02/2018 13:15
נושא: רדיו
איתי זילבר, (צילום: עדי שאנס)
איתי זילבר, (צילום: עדי שאנס)
מרב בטיטו, (צילום: יונתן בלום)
מרב בטיטו, (צילום: יונתן בלום)
הודעה לעיתונות

70 לישראל – תחנת גלי צה"ל מסכמת שבעה עשורים של עצמאות

מרב בטיטו ואיתי זילבר פותחים בסדרת תכניות מיוחדת לרגל חגיגות
שנת ה-70 למדינת ישראל.
היום, 15.2.18, בשעה: 15:00, תעלה בגלי צה"ל סדרת תכניות בת שמונה פרקים שיסקרו את תולדות המדינה מתקופת הקמתה ועד ימינו.

בתכנית המגזין החדשה, יקחו איתי זילבר ומרב בטיטו, את המאזינים למסע בזמן החל מהקמת המדינה בשנת 1948 דרך שבעה עשורי עצמאות ועד ימינו.
במסגרת המסע, תעסוק התכנית בכל תחומי החיים בישראל, המאפיינים כל עשור ועשור: צבא וביטחון, חברה, תרבות, כלכלה, ספורט אופנה ומוזיקה.

בתכנית יתארחו בין היתר: גילה אלמגור, עודד קוטלר, יורם טהר-לב, ששי קשת, רוני סומק, מיקי חיימוביץ', מירי אלוני, אבי נשר, דני רובס, אילנית וירדנה ארזי .
בפרק הראשון, שיעלה היום בשעה 15:00, תבצע להקת חיל החינוך והנוער מחווה ללהקה הצבאית הראשונה הציזבטרון, ותחדש את להיטה "היי הג'יפ", בגרסה עדכנית עם נגיעות מסגנונה המיוחד של הלהקה המיתולוגית.

מרב בטיטו: "זכות גדולה היא עבורי להביא למאזינים ולחיילים את תקציר הפרקים הקודמים שלנו כאן במדינת ישראל, לחזור לקולות שעיצבו את דמותנו כחברה, ולהעביר לימים אלה את האקטואליה של האתמול”.

איתי זילבר: "אני גאה לקחת חלק בפרויקט הדגל של גלי צה"ל לרגל שנת ה-70 לעצמאות מדינת ישראל. נפלה בחלקנו הזכות הנדירה להוקיר ולהודות לחלוצי המדינה בביטחון, בפוליטיקה, בתרבות, בכלכלה ובספורט. סדרת התכניות המיוחדת שיצרנו מחברת בין ימי החלוצים לימי הסטארט-אפ-ניישן. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו למסע מרגש אל רגעיה הגדולים של מדינת ישראל".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גלי צה"ל.