מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 15/02/2018 20:18
עדכון: 15/02/2018 20:19
נושא: אינטרנט ודיגיטל, טכנולוגיה והייטק, צבא וביטחון
הודעה לעיתונות

Avanti Communications ו-GRC חותמות על חוזה גדול לתמיכה בתקשורת צבאית

לונדון, 15 בפברואר 2018, (BUSINESS WIRE):

Avanti Communications Group plc ("אוונטי"), ספקית מובילה של שירותי תקשורת נתונים לוויינית באירופה, המזרח התיכון ואפריקה ("EMEA"), חתמה על חוזה עם התחייבות מינימום בשווי של $500,000 עם Global Radiodata Communications Ltd ("GRC" או "GRC Ltd"), שמפתחת ומספקת מוצרי ופתרונות תקשורת קריטיים, להספקת תקשורת לוויינים Ka-band מהירה ועמידה לפעילות צבאית ומסחרית.

בעקבות ניסויים מוצלחים, אוונטי ו-GRC יתקינו תקשורת מאובטחת עם קצב נתונים גבוה בלוויינים עם קצב העברה גבוה HYLAS 1 ו-HYLAS 2 של אוונטי, באמצעות פתרון המסוף המאוד קטן (נישא על ידי אדם ו-SCYTALE) של GRC.

השותפות האסטרטגית תומכת ישירות בארגוני הגנה וביטחון על ידי הספקת תקשורת לוויינית גמישה, זריזה וניידת לצבא ברחבי EMEA. ההצלחה בניסויים גם מדגימה את היכולת של אוונטי לתמוך בגידול העצום באינטרנט של הדברים ובחיישנים מחוברים, וגם מאפשרת לארגוני הגנה וביטחון לנצל וידאו בתנועה מלאה וגם נתוני C4ISR אחרים.

גראהם פיטרס, המנהל הכללי של הפתרונות הממשלתיים של אוונטי, אמר: "שיתוף הפעולה בין טכנולוגיית ה-Ka-band עם קצב העברה גבוה של אוונטי ומערכות התקשורת הניידות החדשניות של GRC מאפשר יכולת שיש לה פוטנציאל עצום בשוקי הגנה וביטחון. אנחנו גאים לעבוד עם GRC כדי לתמוך בתקשורת צבאית".

איאן פופ, המנהל הכללי של GRC Ltd אמר: "GRC מתמחה בתכנון מערכות תקשורת ניידות קטנות ואוונטי מספקת לנו תקשורת Ka-band עם קיבולת יוצאת דופן ומהירות העברה גבוהה שמובילה לשיפור גדול בקיבולת המבצעית אצל המשתמשים הצבאיים שלנו".

השותפות בין אוונטי ו-GRC מאפשרת לאוונטי להציע יכולת ייחודית ומאוד מבוקשת לשוקי הגנה וביטחון ברחבי העולם, כולל התחומים של לוויין בתנועה (SOTM).

אנשי קשר
Avanti Communications
Chris Georgeson
[email protected]
020 7749 1600
מקור: Avanti Communications

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20180215000000/en

ההודעה לעיתונות מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.