מפרסם: עיריית ירושלים
תאריך: 15/02/2018 00:00
נושא: מוניציפלי
קרדיט ג'קי לוי
קרדיט ג'קי לוי
קרדיט ג'קי לוי
קרדיט ג'קי לוי
קרדיט ג'קי לוי
קרדיט ג'קי לוי
הודעה לעיתונות

ראש העיר ירושלים אירח את שגריר ארה"ב בישראל לצד מנהיגי העדות והדתות בעיר לרגל השנה האזרחית החדשה

ברקת: "הכרזת הנשיא טראמפ השנה מבטאת את הברית העמוקה, הקיימת בין ארה"ב לבין מדינת ישראל נגד אויבינו, הרוצים לראות במפלתנו. אנו עומדים כתף אל כתף, מאוחדים בָּאמונה בְּנִצחיוּת הטוב, וביכולת שלו לגבור על הרוע."

שגריר ארה"ב פרידמן: "כפי שכולנו יודעים, ירושלים היא בירת ישראל, וזה כבוד גדול עבורי להיות השגריר הראשון שמשרת בישראל לאחר הכרזתו של הנשיא טראמפ".

ראש העיר ירושלים ניר ברקת אירח הערב (ה') את מנהיגי העדות והדתות בירושלים ואת נציגי הסגל הדיפלומטי בעיר לרגל השנה האזרחית החדשה 2018.

האירוע המסורתי מתקיים כבר למעלה מ-30 שנה והערב לראשונה השתתף בו שגריר ארה"ב בישראל דייויד פרידמן, אשר הביע את תמיכתו הבלתי מסויגת בישראל, וחזר פעם נוספת על ההכרה בירושלים כבירת ישראל.

בין נושאי הדברים נמנו הרב הראשי לירושלים, הרב אריה שטרן, נשיא השגרירות הנוצרית הבינלאומית ירושלים, ד"ר יורגן בולר, ויושב ראש המנהל הקהילתי בית חנינא, חאג' מחמד מצרי, אשר ברכו את ראש העיר לרגל השנה החדשה וציינו את שיתוף הפעולה הפורה הקיים בין ראשי הדתות לעירייה.

ברקת אמר בטקס: "הכרזת הנשיא טראמפ השנה מבטאת את הברית העמוקה, הקיימת בין ארה"ב לבין מדינת ישראל נגד אויבינו, הרוצים לראות במפלתנו. אנו עומדים כתף אל כתף, מאוחדים בָּאמונה בְּנִצחיוּת הטוב, וביכולת שלו לגבור על הרוע. אנו מקיימים יום יום את חזונה של ירושלים – להיות מקום, שכל איש ויש בעולם נושא אליו את עיניו בתפילה ובגאווה, כעיר בינלאומית הפתוחה לכולם."

השגריר פרידמן: "ירושלים היא עיר של מגוון דתי נפלא, ואני מודה לראש העיר ולממשלת ישראל על כך שהם שומרים את ירושלים פתוחה לכל הדתות. העולם כולו יודע שתחת הנשיא טראמפ אמריקה עומדת לצד ישראל ללא תנאי, וממשל טראמפ פועל ללא לאות כדי להחזיר את היחסים הללו למקומם הראוי. כפי שכולנו יודעים, ירושלים היא בירת ישראל, וזה כבוד גדול עבורי להיות השגריר הראשון שמשרת בישראל לאחר הכרזתו של הנשיא טראמפ. אנחנו פועלים להעביר את השגרירות האמריקנית לירושלים עד סוף השנה הבאה, אם לא לפני כן. לשנה הבאה בירושלים."

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עיריית ירושלים.