הודעה לעיתונות

עצרת המונים נגד גירוש הפליטים, מוצאי שבת 24.2 - בדרום ת״א! (המיקום לגמרי לא מקרי...)‎

פעילי ופעילות זזים מעלים הילוך במאבק נגד גירוש הפליטים: במוצ״ש, 24.2, בשעה 20:00 נצטרף לתושבות ותושבי דרום ת״א להפגנה ברח׳ לוינסקי: בעד דרום ת״א ונגד הגירוש.

אנו פונים לכל האזרחים/ות שעוד נחנו בהגינות ורגישות מוסרית (ולשמחתנו, מסתבר שעוד יש לא מעט כאלה במדינת ישראל שלנו!) להגיע כולם, להביא איתם להפגנה לפחות עוד חבר/ה או בן משפחה, לייצר יחד כוח אזרחי שלא ניתן להתעלם ממנו.

אנו מפיצים ברשת את פלייר ההזמנה שהכנו, ויש רבים אשר מורידים אותו - לתלות בבניין, במכולת או בגינה הציבורית, להעביר יחד את המסר שלנו לממשלה- אנחנו בעד דרום ת״א ונגד הגירוש:

https://s3.amazonaws.com/zazimedia/wp-content/uploads/20180220121026/FLAYER-PLITIM1.pdf

חייבים לעצור את הגירוש, וזה תלוי בנו! כבר יותר מחודש שקהילת זזים מגויסת כולה למאבק בגירוש. 12,500 זזות וזזים כבר שכנעו טייסים וצוותי אוויר ישראלים לסרב לגרש פליטים, והשבוע למעלה מ- 100 פעילו/ת הפגינו מול אתיופיאן איירליינס, שמטיסה כבר עכשיו פליטים אל מותם ודרשו מהחברה להפסיק לשתף פעולה עם הגירוש. אנחנו ממשיכים בכל הכוח בקמפיין בינלאומי מול חברות התעופה הזרות, ולא נעצור, עד שנעצור את הגירוש.

במוצ״ש ה 24.2.18 כולנו, כל מי שאכפת להם ולהן, נהיה בדרום ת״א -נצטרף לתושבות והתושבים שמתנגדים לגירוש, ונקרא יחד: בעד דרום ת״א, נגד הגירוש!

הלי, מעין, רלוקה, אלי, בנג׳י ושדא- צוות זזים.

-----------------------------------------------

הזמנה לעצרת המונים נגד גירוש הפליטים מוצאי שבת 24.2

במוצאי שבת הקרובה, 24.02, תיערך העצרת המרכזית נגד גירוש הפליטים. זהו האירוע המרכזי שבו שותפים כל ארגוני הפליטים, הסיוע והפעילים העצמאים, עצרת מרשימה והמונית שתבהיר לממשלה כי ישנו ציבור רחב המתנגד בתוקף לגירוש.

בחודשיים האחרונים ראינו התעוררות עצומה בקרב הציבור הישראלי שנרתם ומשמיע קול נגד הגירוש. התמיכה הציבורית האדירה מחזקת את הפליטים המועמדים לגירוש ואת כל העושים במלאכה, ונותנת תקווה אמיתית שיחד נצליח לעצור את הגירוש, בפרט לאור כמה התפתחויות של החודש האחרון, בהן פסיקת בית הדין לעררים כי עריקה מצבא אריתריאה יכולה לשמש עילה למקלט.

עצרת ענקית ומרשימה תעזור לנו לעלות שלב ולהבהיר כי לא נרשה לגירוש בשמננו פליטים אל סכנת חיים, ותהיה לה השפעה מכרעת.

ראו כאן את האתר החדש שמסכם את כל האירועים נגד הגירוש ומביא את כל המידע והחדשות

https://www.stopthedeportation.co.il/

תודה,
שרון ליבנה