מפרסם: סבבה בצפון
תאריך: 23/02/2018 10:43
נושא: חברה
אלבום אישי
אלבום אישי
הודעה לעיתונות

המלאכית הצעירה מעפולה לא נחה לרגע

היא רק בת 18 וקצת וכל עיסוקה הוא לתמוך, לעזור, לספק את צרכי החיילים הבודדים, גם למשפחות נזקקות ברחבי הארץ, מקבלת קריאות ולא מוותרת על אף אחד.

כן זאת גילה חדד מעפולה, פותחים את הפייסבוק ומיד העין צדה שחייל זה או פלוגה אחרת זקוקים בדחיפות לעזרה והיא...כבר במצב הכן.

גילה חדד לחברים שתרמו לה:"בזכותכם ובעזרתכם הגדולה הצלחנו להפתיע ולרגש את חיילי קורס מכים על המארזים לחיילים .. כל זה לא היה יכול לקרות בלעדיכם.

תודה לכלל התורמים המופלאים שלא מפסיקים לרגש ולחמם את הלב, בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לכל בעלי העסקים שפתחו את ליבם ועזרו לנו לשמח את החיילים וסירבו לקבל כל תמורה עבור המוצרים שהעבירו אלינו באהבה גדולה", כן זו גילה!

עוד לפני שנה קיבלנו מכתב הוקרה לפירסום ,קראנו שגילה אירגנה כ-200 מישלוחי מנות לילדים בעלי אוטיזם וילדים בבתי ילדים.

ורק השבוע חיפשה בעלים של חנות ממתקים לפרוייקט ענק שעליו היא עובדת מה הפרוייקט? בטח נדע זאת בקרוב.

בוקר אחד הגיע אדם מבוגר עם מעטפה לו היא דואגת כל יום שישי. היא פותחת אותה ורואה שהאיש קנה לה צמיד, איזה כייף שמעריכים אותך! בטח התרגשה בטירוף!!!! כי "לתת ממה שאין זו הגדולה".

אם נתקלתם באדם ערירי מבוגר עם מקרר ריק, אל דאגה, הידיעה הועברה לגילה ומיד בהתרמה ברשת החברתית מצליחה לסחוף אחריה עוד חברים שתורמים למצווה הגדולה, זוהי גילה.

חדד בפוסט בפייסבוק: "לפני כמה ימים העלתי פוסט על נער ממשפחה במצוקה שמתגייס.לא עברו 10 דק' מאז שעלה הפוסט והפוסט הותרם במלואו בזכות 2 תורמות מקסימות שלי.

​יום למחרת, הלכנו אני ולילך קוש לקנות לנער הכל, כל מה שצריך לגיוס ומעבר, והכל חדש!!!!! תודה לבורא עולם שנותן לי את הכוחות לעשייה הזאת מרגע שאני קמה עד לרגע שאני הולכת לישון", כן זאת גילה.

במערכת התרגשו ממכתבו של חייל שהגיע ובו כתב בין היתר:" אני שומע עליה בכל מקום כמעט בארץ אפילו מאנשים שלא יודעים שאני מכיר אותה וישר אומרים לי "יש מישהי מדהימה בשם גילה חדד לא יודע אם אתם מכירים אותה.

"איך אפשר שלא להכיר ?," מה ש-12 משקיות ת"ש לא הצליחו לעשות, היא עשתה ב-2-3 הודעות בפייסבוק.

דאגה לנו לאוכל, בגדים, חגים, שתיה והכל, הייתה שם בשבילינו כשהיה קשה, אף פעם לא ויתרה ותמיד נתנה את כל כולה, היא סוג של מלאך וזה לא סוד, אין לי מושג איך יש אנשים שעדיין לא קלטו את כל הטוב הזה שלה ועדיין לא חטפו אותה לצרכייהם, היא פשוט קסם, בריאה מיוחדת של הבורא". מכתבו של החייל.

קצרה היריעה מלהכיל את כל מעשיה, לסיום נציין ששווה להיות עימה בקשר, לבדוק ולראות מי זקוק למה, להביא לידיעתה על ניצרך זה או אחר , חדד הצעירה היא אחת שעושה מעמקי נשמתה, לא מחפשת פרסים או טפיחות על השכם, והאמינו , נערה שכל הברכות ילוו אותה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- סבבה בצפון.