מפרסם: אפרתי תקשורת
תאריך: 26/02/2018 14:03
נושא: ילדים ונוער
סניף עצמל'ה
סניף עצמל'ה
הודעה לעיתונות

רשת רהיטי הילדים והנוער עצמל'ה משיקה אתר E-COMMERCE חדש ובכך תהיה השחקנית הראשונה בתחום הריהוט לילדים בישראל המוכרת ישיר

עצמל'ה, הרשת המובילה לרהיטים ולאביזרים לילדים ולנוער משיקה לראשונה אתר מכירות מקוון חדש
שיעניק לצרכן חווית קנייה נוחה, יעילה ומשתלמת, בהשקעה של למעלה מ-300,000 ש"ח
רשת רהיטי הילדים והנוער "עצמל'ה" המובילה בשוק חדרי הילדים מזה למעלה מ-20 שנים והמחזיקה 13 סניפים בכל רחבי הארץ, יוצאת במהלך שיווקי ואסטרטגי חדש ברוח התקופה בה הופכת זירת הדיגיטל לזירת המכירות המרכזית, ומשיקה אתר E- COMMERCE חדש וחלוצי בתחום רהיטי הילדים בישראל, שיעניק חווית קנייה מיטבית לצרכן.
אתר המכירות המקוון של הרשת יתפקד כסניף "לכל דבר ועניין" ויעניק לראשונה לצרכן חווית קנייה שלמה מתחילתה- החל משלב בחירת המוצר ועד לסופה- קבלת המוצר והרכבתו בבית הלקוח. בנוסף, באתר יוצעו כלל המבצעים הרשתיים השוטפים והוא יתפקד למעשה כסניף ה-14 במספר של הרשת.

באתר החדש יהיה ניתן למצוא את מגוון הריהוט לילדים ולנוער הנמכרים בחנויות הרשת, כגון: מיטות יחיד, מיטות וחצי, מיטות קומותיים, מיטות מעבר, ארונות מעוצבים שולחנות כתיבה, כוורות ועוד. וכן טקסטיל ואביזרים נלווים לחדרי ילדים, בין היתר, כריות נוי, וילונות, מצעים מאוירים, שטיחים, מנורות, כיסאות, מדבקות קיר צעצועים מעץ מלא ועוד.

מלבד ההשקעה הכספית הגבוהה שהושקעה באתר (למעלה מ-300,000 ש"ח), השקיעה רשת עצמל'ה גם במיטב הטכנולוגיות ואתר הסחר האלקטרוני החדש, יציע ממשק מותאם למובייל באיכות הגבוהה ביותר, באופן שאין למתחריה של הרשת ובאופן שיאפשר לצרכן לבצע את הקניות באמצעות הטלפון הסלולארי שלו

ליאת בר, מנהלת שיווק רשת רהיטי הילדים והנוער עצמל'ה: "כרשת מובילה בתחום הריהוט לילדים ולנוער, זיהינו את המגמה ההולכת וגוברת אליה הולך שוק המכירות בישראל, במסגרתה הדיגיטל הופך אט אט לזירת המכירות המרכזית והבנו כי לא ניתן להימנע מלהיות בה וכי עלינו להוביל את המפכה הזו בתחום הריהוט לילדים בישראל. דפוסי הצריכה בעולם השתנו באופן דרמטי- מרבית הרשתות הקמעונאיות מתחום המזון, האופנה והטקסטיל מוכרות את מוצריהם אונליין- וכרשת מובילה ומתקדמת, הרוצה לחדש כל הזמן ללקוחותיה והרוצה להעניק להם את חווית השירות והקנייה הטובה ביותר, הבנו כי עלינו לקפוץ למים ולהצטרף לשוק המסחר האלקטרוני. באמצעות השקת האתר החדש, בחרנו להעניק ללקוחותינו חווית קנייה שלמה מתחילתה ועד סופה ובאיכות הגבוהה ביותר וכל זאת מבלי שהוא יצטרך להגיע פיזית לאחד מסניפי הרשת.
מדובר בבשורה לשוק המסחר האלקטרוני בישראל בתחום הריהוט בכלל ובתחום רהיטי הילדים בפרט, שכן האתר יכול לחולל מהפכה ולשנות את הרגלי הצריכה של הלקוחות בישראל בתחום שעד כה נשאר בתולי. אף לא אחד ממתחרינו הישירים מפעיל כיום אתר מכירות מקוון באיכות גבוהה ובלתי מתפשרת כמו שלנו ובטכנולוגיות בהן אנו משתמשים. מעתה הצרכן לא יצטרך יותר לצאת מהבית כדי לרכוש ריהוט ואביזרים לחדר ילדו והאתר ישמש עבורו כלי לקבלת החלטה חכמה ויעילה לקנייה.
אני סמוכה ובטוחה כי השקעתנו הכספית הגבוהה באתר החדש תניב פרי ותאפשר את הפיכתו של תחום הריהוט לילדים בישראל לקל, נגיש ופופולארי בזירה הדיגיטלית, ממש כשם שפועלים היום שוק האופנה והטקסטיל באתרי המכירות המקוונים. אנו צופים כי מהלך זה יביא אלינו קהלים חדשים ויגדיל את החשיפה והמודעות של הצרכנים לרשת".

אודות רשת רהיטי הילדים והנוער עצמל'ה
רשת רהיטי הילדים והנוער עצמל'ה היא רשת וותיקה ואיכותית שהחלה דרכה בשנת 1996 המתמקדת ברהיטי ילדים ונוער מעץ מלא. חנויות עצמל'ה מעוצבות כך שמלבד רהיטי ילדים ונוער הן מציעות להורים גם מוצרי טקסטיל נלווים המתאימים לחדרי שינה לילדים ונוער: מצעים, וילונות, כריות, שטיחים ועוד, כך שיש בכל חנות מגוון רחב של מוצרים וכל צרכן יוכל למצוא את אשר הוא מחפש. הרשת מונה כיום 13 סניפים בפריסה ארצית.

ניתן לבקר באתר האינטרנט: http://www.etzmaleh.co.il/

לפרטים נוספים- נטע- יפה אפרתי תקשורת 03-6129010

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אפרתי תקשורת.