מפרסם: עיריית ירושלים
תאריך: 07/03/2018 13:08
נושא: ספורט

הזמנה לפוטו - אופ - ראש העיר ניר ברקת, הרץ האגדי היילה גברסילאסי

יום ה', 08 מרץ' 2018 בשעה 12:30
מיקום: שער יפו
כתובת: ירושלים (מפה)
משך: שעתיים
הודעה לעיתונות

ריצת הכנה למרתון ירושלים על רקע חומות העיר העתיקה

ראש העיר ניר ברקת, הרץ האגדי היילה גברסילאסי ורצי העלית מקניה ואתיופיה שהגיעו למרתון ווינר ירושלים יערכו מחר (חמישי) ריצת הכנה על רקע חומות העיר העתיקה

ראש העיר ירושלים ניר ברקת, המדליסט האולימפי ואלוף העולם בריצה למרחקים ארוכים היילה גברסיאלסי מאתיופיה ורצי עילית-בכירים, מקניה ואתיופיה שזכו במקומות הראשונים במרתונים ברחבי העולם, והגיעו במיוחד לרוץ במרתון ווינר ירושלים, יקיימו ביום חמישי 8/3/2018, ריצת הכנה משותפת למרגלות העיר העתיקה לקראת מרתון ווינר ירושלים.

הלו"ז מחר:

12:45- יציאה לריצה ממתחם התחנה הראשונה - במסלול של כ- 2 ק"מ. המסלול מתחיל ממתחם התחנה, דרך גן הפעמון, רחוב הדוד המלך עד קריב –גן הבונים, שער יפו ולאורך החומות (לכיוון שער ציון וחזרה לכיוון שער יפו).

13:15- התכנסות לפוטו אפ בשער יפו יחד עם ראש העיר, רצי עלית.

מרתון ווינר ירושלים יתקיים ביום שישי 8/3/2018 בסימן 50 שנים לאיחודה של ירושלים ו 70 שנים להקמת המדינה בהשתתפות של כ 35,000 רצים מהארץ ומ 72 מדינות בעולם.

לדברי ניר ברקת, "הבחירה של אצן בקנה מידה של היילה גבריסילאסי להגיע לראשונה בחייו לישראל על מנת ליטול חלק במרתון היא עדות לעוצמתה של ירושלים וליוקרתו הבינלאומית של מרתון. כולי ציפייה להזניק (מחר) את המרתון עם מספר המשתתפים הגדול ביותר מאז יצאנו לדרך לפני שמונה שנים וקורא לכולם לבוא ולחוות ביחד איתי את האירוע המרגש".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עיריית ירושלים.