טל אלכסנדרוביץ (יח"צ)
טל אלכסנדרוביץ (יח"צ)
איתי בן חורין (יח"צ)
איתי בן חורין (יח"צ)
הודעה לעיתונות

חברת BSH מוצרי חשמל ביתיים בחרה בבן חורין אלכסנדרוביץ לניהול יחסי הציבור והאסטרטגיה התקשורתית

חברת BSH המשווקת את מותגי בוש, סימנס, קונסטרוקטה וגגנאו בחרה את משרד בן חורין אלכסנדרוביץ בראשותם של איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ-שגב, לניהול יחסי הציבור והאסטרטגיה התקשורתית שלה. BSH החלה את פעילותה בישראל בשנת 2001 והיא אחת מהשחקניות המובילות בשוק החשמל בישראל.

בן חורין אלכסנדרוביץ שהוקם בשנת 2008, מספק שירותי ייעוץ אסטרטגי-תקשורתי, ניהול משברים, ניהול קמפיינים, דוברות ויחסי ציבור.

המשרד מונה כ-40 עובדים ולמעלה מ-100 לקוחות ומייצג לקוחות בינלאומיים שונים כגון בנק לאומי, מיקרוסופט, קוואלקום, סודה סטרים, מעלות s&p, אבוט יצרנית סימילאק, MSD, הטוטו, גולן טלקום, אלטשולר שחם, בטרם, לתת, אוניברסיטת חיפה, המכון לדמוקרטיה ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- בן חורין אלכסנדרוביץ'.