מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 12/03/2018 08:53
נושא: תיירות
הודעה לעיתונות

Booking.com הכריזה על הסטארט אפים בתחום התיירות שזכו במענקי מימון באירוע Booster Lab בתל אביב

הזוכים במקום הראשון בפרס של 25,000 יורו - הסטארט אפים הישראלים Bitemojo ו-AccesibleGo

תל אביב, ישראל, 11 במרץ, 2018 - Booking.com, אחת מחברות המסחר האלקטרוני הגדולות בעולם ומובילה בתחום הטכנולוגיה הדיגיטלית, הכריזה על הסטארט אפים בתחום התיירות אשר זכו במענקי מימון במסגרת תכנית Booster Lab השניה שנערכה בשבוע שעבר בתל אביב.

הסטארט אפים הישראלים Bitemojo ו-AccesibleGo זכו במענקים הגבוהים ביותר בתחרות בסך 25,000 יורו, כאשר Questo מרומניה ו-Knowers, שגם הוא מישראל, קיבלו 20,000 יורו ו-15,000 יורו בהתאמה.
bitemojo היא אפליקציה אשר מציעה חוויות קולינריות עצמאיות מחוץ למיינסטרים, שהן גמישות, אישיות וזמינות באמצעות הסמארטפון בלבד. accessibleGO היא פלטפורמת תיירות לאנשים עם מוגבלות, המציעה אפשרות לקחת חלק בקהילה בה ניתן להזמין בתי מלון נגישים ולראות סקירות רלוונטיות, כמו גם, הפלגות, תחבורה ואטרקציות נגישות ברחבי העולם.

תחרות הסטארט אפים נערכה לאחר תכנית בת שלושה ימים, שבה השתתפו 9 סטארט אפים מתחום התיירות בשלביהם המוקדמים בסדרה של סדנאות מעשיות ומפגשי מנטורינג של אחד על אחד עם מומחי Booking.com. בתום שלושת הימים הללו הציגו החברות את התכניות העסקיות שלהן בפני שלושה שופטים מנוסים, על מנת לנסות לזכות במענקים מטעם Booking.com כאשר ארבעה סטארט אפים אכן זכו במימון. כל הסטארט אפים ימשיכו לקבל הדרכה וליווי מצוות Booking.com.

"ההשתתפות בתכנית Booster Lab של Booking.com הייתה חוויה מדהימה, בעיקר הודות לחונכים ולמנטורים המצוינים שסיפקו תובנות מעולות, טיפים יעילים והרבה עזרה לאורך כל הדרך", אמר מיכאל וייס, מייסד שותף ב-Bitemojo. "זה דבר שונה לחלוטין להיפגש ולקבל עצות מהאנשים שמתפעלים ומנהלים את אחד המותגים המכובדים והגדולים ביותר בתחומי הטכנולוגיה והתיירות היום. זהו למעשה פרס לכשעצמו עבור כל סטארט אפ בתחום התיירות".

"זה היה תענוג להתחבר לכל אחד מתשעת הסטארט-אפים בשלב מוקדם כל כך במסע שלהם", אמרה מריאן גיבלס, מנהלת גלובלית לאחריות תאגידית ב - Booking.com. "ראינו כמה רעיונות חדשניים וחלוציים באמת בימים האחרונים ואנו מצפים לראות את כל אחת מהחברות הללו מתרחבות וצומחות בתעשייה הזו, במיוחד בזמן שאנחנו עובדים יחד על מטרה משותפת ליצירת רושם חיובי ובר קיימא בתעשיית התיירות העולמית".

לאחר שהושקה התכנית לראשונה ב-2017 בברצלונה, נבחרה ישראל להיות בין הראשונות לארח את תכנית Booster Lab, כשהאירוע בתל אביב הוא האירוע השני של תכנית זו, שמציעה סדרה של תכניות סוף שבוע קצרות ואזוריות אשר מתוכננות להתקיים ברחבי העולם לאורך שנת 2018. התכניות נועדו להעניק לסטרטאפים בשלבים מוקדמים הפועלים בתחום התיירות, תובנות, כלים וכישורים הנדרשים לצמיחתם והגדלת השפעתם בתחום.

אירועי ה-Booster Lab הם חלק מתוכנית המחויבות Booking Cares של Booking.com, יחד עם Booking Booster – תכנית האצה בת שלושה שבועות לסטרטאפים בצמיחה (Scale-ups) בתחום התיירות בת הקיימא, וקרן המימון החדשה Booking Care Fund, תכנית מלגות עבור גורמים ללא מטרות רווח.

קראו עוד על Booster Labs באתר www.Booking.com כדי לקבל מידע נוסף ותאריכים להגשת מועמדות בתוכניות הבאות שמתוכננות בארה"ב ובאסיה בקיץ 2018.

ששת הסטרטאפים הישראלים הם:
סטרטאפ מוצר
bitemojo
אפליקציה אשר מציעה חוויות קולינריות עצמאיות מחוץ למיינסטרים, שהן גמישות, אישיות וזמינות באמצעות הסמארטפון בלבד.

Knowers
פלטפורמת תיירות המחברת אתכם באופן מיידי עם המקומיים המתאימים לכם ביותר לצורך קבלת מידע, טיפים ושירותים על פי דרישה.

FarmGuests
פלטפורמה המאפשרת לתיירים באזורים כפריים ולבעלי עסקים מקומיים לאתר האחד את השני ולתקשר ביניהם.

accessibleGO
פלטפורמת תיירות לאנשים עם מוגבלות, המציעה אפשרות לקחת חלק בקהילה בה ניתן להזמין בתי מלון נגישים ולראות סקירות רלוונטיות, כמו גם, הפלגות, תחבורה ואטרקציות נגישות ברחבי העולם.

paratek
שירות שהופך טרקים ופעילויות חוץ לנגישים עבור בעלי מוגבלות פיזית, באמצעות התאמה של מסלולים ומכשירים תומכים לכל אדם על פי צרכיו.

Trailze
פלטפורמה לאנשים שאינם הרפתקנים, ההופכת את ההתמצאות והניווט במרחב לקלות, בטוחות ומהנות.

הסטרטאפים הנוספים שישתתפו בפעילות בישראל הם: Questo (רומניה), Citysinder (איטליה) ו-Lightheat (יוון).

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.