מפרסם: kanaan - pr
תאריך: 13/03/2018 14:22
נושא: היי טק, מחשבים
הודעה לעיתונות

רשת שופרסל רכשה מערכת מתוצרת CA Technologies לניטור וניהול רשתות התקשורת

רשת שופרסל רכשה מערכת מתוצרת CA Technologies לניטור וניהול רשתות התקשורת. המערכת, CA Spectrum, מייעלת ומשפרת את תשתית התקשורת ואת השירותים העסקיים הפועלים באמצעותה. היקף הפרויקט – מאות אלפי שקלים. CA Spectrum החליפה את מערכת HP-NNM שפעלה מספר שנים בשופרסל.

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל.

רשת התקשורת של שופרסל הינה מורכבת ביותר ומהווה "צינור חמצן" לפעילות העסקית של מטה החברה אל מול הסניפים ובין הצרכנים אל מול הרשת. הפעלת CA Spectrum תאפשר ניהול פרואקטיבי של הרשת, כולל זיהוי כשלים עוד בטרם הלקוח הסופי או הסניף מרגישים בהיווצרות הבעיה. כמו כן מאפשרת המערכת ניתוח וויסות עומסים על קווי התקשורת, והעברה חלקה של נתונים.

CA Spectrum מאפשרת לנהל באופן יעיל תשתית דינמית ומורכבת, כולל סביבות פיזיות, וירטואליות וענן וכן וירטואליזציה ברשת. הארכיטקטורה המשופרת של CA Spectrum מקטינה את הזמן והעלות הכרוכים בניהול מסופי בקרה רבים, תוך תמיכה בכמות רבה ביותר של התקני קצה.

CA Spectrum” מאפשרת לשלב בפלטפורמה אחת ניהול אוטומטי של תקלות, בידוד תקלות, ניהול פרואקטיבי של שינויים וניתוח של שורשי הבעיות, תוך הפחתת עלויות הניטור” אמר דן ליבוביץ, מנהל רשת התקשורת ואבטחת מערכות המידע של שופרסל. " ניהול התקלות האוטומטי מתבצע על פני תשתיות מגוונות הכוללות טכנולוגיות שונות, מתוצרת יצרנים שונים. זאת - תוך התאמת הצפיה במידע ויכולות הניהול בהתאם לצרכים של מגוון רחב של משתמשים טכניים ועסקיים".

"שופרסל, שהינה הרשת הקמעונאית המובילה בישראל, שמה לה למטרה לספק מענה איכותי ומגוון לכל לקוחותיה, לשפר את חוויית המשתמש של עובדיה, ולהתנהל בצורה מיטבית מול ספקיה השונים" אמר מארק כץ, מנהל התשתיות של שופרסל. "התקנת מערכת CA Spectrum תאפשר לנו לעמוד ביעדים אלו. לאחר בחינה מדוקדקת של המערכות השונות בשוק מצאנו כי CA Spectrum היא המתאימה ביותר לרשת כה מורכבת ופעילה כדוגמת רשת שופרסל".

"בחירתה של שופרסל במערכת של CA הינה עדות לאיכות הגבוהה ביותר של המערכת ולאמון הרב כלפי CA כספקית למערכת קריטית שכזו" אמר אילן נקש, מנהל מכירות בחטיבת CA-ישראל ב-NessPRO. "שוב ושוב מוכיחה CA את מעמדה המוביל בעולם בנושא ניהול רשתות ותקשורת, כמו גם בתחומים רבים אחרים הקשורים לפעילותם של ארגונים גדולים".

אודות שופרסל

לרשת שופרסל למעלה מ-270 סניפים ברחבי הארץ, המשרתים כ-2 מיליון לקוחות מידי שבוע. החברה מעסיקה כ-13,900 עובדים. לאחרונה רכשה שופרסל את פעילותה של רשת ניו-פארם. שופרסל מפעילה, בנוסף לסניפים הרבים, אתר לקנייה מקוונת, Shufersal Online, הנותן מענה מלא לצורך ההולך וגובר בערוץ זה בקרב הציבור. באמצעות רכישות באתר האינטרנט, ציבור הלקוחות יכול לחסוך זמן רב של נסיעה לסניף, בחירת מוצרים, עמידה בתורים וכדומה, וכן להימנע מהצורך בסחיבת מוצרים עד הבית.

אודות NessPRO

NessPRO הינה קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל והנציגה בישראל של למעלה מ-30 חברות בינלאומיות וישראליות המפתחות מוצרי תוכנה המיועדים לשוק הארגוני. הקבוצה פעילה 40 שנה בשוק הישראלי ומשרתת מאות לקוחות. בנוסף למכירת מוצרי התוכנה במודלים עסקיים שונים, מתמחה NessPRO גם באינטגרציה, שיווק, שירות, הדרכה ותחזוקה של מוצרים אלו. פרטים נוספים ניתן למצוא ב: www.nesspro.co.il.

לפרטים נוספים: דודו כנען, כנען יחסי ציבור, טל' 054-4255307, דוא"ל: david@kanaanpr.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- kanaan - pr.