מפרסם: בזק
תאריך: 19/03/2018 14:17
נושא: קריירה
סטלה הנדלר מנכלית בזק (יח"צ)
סטלה הנדלר מנכלית בזק (יח"צ)
הודעה לעיתונות

סטלה הנדלר פורשת מבזק

תפרוש מניהול החברה ב-1 ביולי
הנדלר: ״בזק כיום היא חברה חזקה ותחרותית יותר והיא ערוכה היטב כדי לשמור על ההובלה גם בעתיד. אני שמחה שהייתה לי הזכות להשפיע על עתיד זה״

מנכ״לית בזק, סטלה הנדלר, הודיעה היום ליו״ר החברה, דוד גרנות, כי תפרוש מתפקידה ב-1 ביולי 2018. ״לאחר שהשלמתי קדנציה של חמש שנים בבזק ולקראת החלפת הבעלות בחברה, וכן לאור החקירות והנסיבות שנוצרו, החלטתי לפרוש מתפקידי. זהו הדבר הנכון לעשות הן מבחינתי האישית והן מבחינת בזק״, מסרה הנדלר.

"בזק כיום היא חברה חזקה ותחרותית יותר והיא ערוכה היטב כדי לשמור על ההובלה גם בעתיד. אני שמחה שהייתה לי הזכות להשפיע על עתיד זה. אני מאמינה כי בזק חייבת לשמור על מעמדה כחברת תשתיות התקשורת הלאומית של ישראל, ולשם כך היא נדרשת להפוך לקבוצת תקשורת מודרנית המספקת סל שירותים שלם", אמרה הנדלר והוסיפה, "ההצלחה של בזק נובעת בראש ובראשונה מהעובדים המעולים שלה. באמצעות מקצועיות שאין כדוגמתה ומכוונות אמיתית לצורכי הלקוחות, עובדי בזק הם אלו שהצעידו וימשיכו להצעיד את החברה להצלחות. אני רוצה להודות לכל אחת ואחד מהם מעומק הלב על חמש שנים מופלאות של עבודה משותפת״.

ההחלטה המהותית הראשונה שקיבלה הנדלר עם כניסתה לתפקיד הייתה להאיץ את פריסת תשתית הסיבים האופטיים, וזאת מתוך הבנה של הצרכים ארוכי הטווח של בזק בפרט ושל המשק הישראלי בכלל. נכון להיום, בזק מגיעה עם סיבים אופטיים ל-1.6 מיליון בתי אב ובכוונתה להשיק את השירות בכל חלקי המדינה, כולל באזורי פריפריה. החלטה מרכזית נוספת הייתה להמשיך ולייעל את החברה ולחזק את מעמדה בשוק התחרותי, זאת באמצעות הטמעה של פתרונות דיגיטליים מתקדמים. הנדלר גם האיצה את הפיתוח של שירותים חדשניים שיצרו תחומי הכנסות נוספים, שכבר מגיעים למאות מיליוני שקלים בשנה. השקעות אלו, לצד הצלחת רפורמת השוק הסיטונאי, הגדילו את נתח השוק של בזק בתחום התשתיות, ואפשרו את הגברת התחרות בתחום הטלוויזיה והאינטרנט.

היו״ר הזמני של בזק, דוד גרנות אמר, ״בתקופת הזמן בה אני מכהן כמ"מ יו״ר החברה למדתי להכיר את העבודה המצוינת של סטלה הנדלר בבזק ואת המחוייבות העמוקה שלה להצלחת החברה. סטלה השכילה לנתב את בזק לפיתוח תחומי פעילות חדשים, תוך שהיא פועלת בסביבה תחרותית מאתגרת ותחת מגבלות לא פשוטות״.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- בזק.