הודעה לעיתונות

HOT משיקה את FIBER 4K ומודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם NETFLIX

לקוחות HOT יוכלו ליהנות גם משירותי NETFLIX וגם מחוויית התקשורת המתקדמת Fiber 4K: איכות צפייה 4K, הכוללת עולם אפליקציות ופיצ'רים

Fiber 4K כולל יכולות שידור טלוויזיה ו-VOD באיכות 4K ותתמוך במהירויות גלישה של עד 200 מגה על גבי Extranet –

האינטרנט החזק בישראל, וזאת בעזרת נתב אלחוטי מתקדם לקוחות HOTיוכלו ליהנות בנוסף מהתכניות והסרטים של נטפליקס על גבי ממירי HOT

מנכ"לית HOTטל גרנות - גולדשטיין: " לקוחות HOT לא מתפשרים לא על איכות התוכן ולא על חווית הצפייה והגלישה. אחרי שהשקנו את שנת התוכן 2018 עם שורת סדרות מקור עשירה, מהיום, לקוחות HOT יוכלו ליהנות גם מהתכנים המקוריים של NETFLIX לצד התוכן המוביל של HOT

מהארץ ומהעולם. בשורה נוספת ללקוחות HOT היא כי החל מחודש מרץ הם ייהנו מחוויה טכנולוגית בינלאומית מביתALTICE עם חוויית התקשורת המתקדמת FIBER 4K בעלת יכולות גלישה קווית ואלחוטית במהירויות גבוהות ותמיכה ביכולות שידור 4K"

HOT מכריזה על תחילת שיתוף הפעולה עם נטפליקס, שיאפשר גישה קלה לתכניות המקור זוכות הפרסים של נטפליקס כמו "דברים מוזרים", "כתום זה השחור החדש" ו"הכתר" ותכניות שהפכו לתופעה גלובאלית כמו "13 סיבות למה", "נרקוס", והסדרה החדשה "פחמן משודרג".

בכך שוב מגדילהHOT את כוחה בתחום התוכן ומאפשרת ללקוחותיה את הצעת התוכן הרחבה ביותר בישראל, הכוללת את הפקות המקור האיכותיות של HOT וגם היקף שעות אדיר של תוכן מחו"ל. הלקוחות יוכלו ליהנות מכל חבילות נטפליקס, כולל חבילת פרימיום שמאפשרת לצפות באיכות שידור 4K בארבעה מכשירים בעת ובעונה אחת. ההרשמה לשירות מתאפשרת למנויים שברשותם Fiber 4K ובהמשך השנה יתאפשר גם למנויים שברשותם FiberBox ו- MiniFiber.

עוד מודיעה HOT היום על ממשיכת דרכה של ה-FiberBox, ה- Fiber 4K. Fiber 4K היא חוויית התקשורת המתקדמת בישראל, המספקת את כל שירותי התקשורת הביתיים: שידורי טלוויזיה ו-VOD באיכות 4K, תמיכה במהירות אינטרנט של עד 200 מגה, ראוטר אלחוטי מתקדם וטלפון קווי. בנוסף, כולל ה- Fiber 4K מגוון אפליקציות ביניהן: Netflix, YouTube, אפליקציית שלט, ועוד ומגוון פיצ'רים כגון Follow Me, Picture in Picture, מדיה סנטר, Start Next, אפליקציית שלט HOT Remote. החברה תחל היום בהרשמה מוקדמת ל- Fiber 4K.

ה- Fiber 4K מספק איכות שידור גבוהה פי 4 משיטת Full HD המקובלת היום בעולם ומשדרגת באופן משמעותי את חוויית הצפייה לצד ממשק משתמש עדכני ושורה של בשורות חדשניות שמאפשרות חוויית צפייה וגלישה חזקה באינטרנט. ה- Fiber 4Kיאפשר ללקוחות שיירשמו לנטפליקס גישה לתוכן באיכות 4k כולל הסדרה "Bright" בכיכובם של וויל סמית' וג'ואל אדגרטון. בנוסף לקוחות שיקבלו את ה- Fiber 4K יקבלו את ספריית התוכן המקורית באיכות K4 הגדולה ביותר בישראל הכוללת בין היתר את סדרות המקור המצליחות שבאבניקים, בתולות 2, אורי ואלה וג'ודה. בהמשך השנה כל הסדרות השבועיות החדשות שיעלו ב- HOT יהיו זמינות גם באיכות K4 ביניהן אוטונומיות, האלמן, איש חשוב מאד 2 ועוד.

מריה פרראס, סגנית נשיא לפיתוח עסקי בנטפליקס לאזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה: "עם שותפות זו ותודות למאות תכניות המקור של נטפליקס ויותר מ - 1,700 שעות של תוכן באיכות 4K, לקוחות HOT יוכלו ליהנות בצורה חלקה מבידור שאין דומה לו עם איכות תמונה מדהימה".

ה- Fiber 4K מושקת בישראל בהמשך להטמעה מוצלחת בחברות SFR ו-altice USA, שהן חלק מקבוצת altice בעולם.

אחד היתרונות הבולטים של ה- Fiber 4K הוא היכולת הניתנת ללקוחות HOT לגלוש בנתב אלחוטי בתדר 5 GHz בתקן 802.11ac, התומך במהירויות גלישה גבוהות ומאפשר ללקוחות ליהנות מרשת האינטרנט החזקה ביותר בישראל גם בגלישה אלחוטית. פיתוח הפלטפורמה בוצע על ידי הספקים המובילים

בעולם בתחום, ממשק המשתמש תוכנן ופותח בישראל על ידי חטיבת הטכנולוגיות ב-HOT, אשר התאימה את הממשק ללקוח הישראלי ולדרישותיו המיוחדות. ב-HOT מציינים כי הם צופים ביקוש שיא ל-Fiber 4K לקראת שידורי מונדיאל 2018, שישודרו באיכות 4K והצפייה בהם באמצעות הממשק החדש תשדרג לאוהדי הכדורגל את רמת הצפייה בצורה משמעותית. שיווק Fiber 4K יחל על ידי HOT במהלך חודש מרץ.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- HOT.