מפרסם: kanaan - pr
תאריך: 20/03/2018 11:57
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

CA דורגה כחברה מובילה בריבוע הקסם של גרטנר לניהול זהויות לשנת 2018

CA Technologies הודיעה כי דורגה כחברה מובילה בריבוע הקסם של גרטנר Identity Governance and Administration* לשנת 2018 – שנה שניה ברציפות. הדו"ח ביצע הערכה לגבי CA Identity Suite .

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל.

CA Identity Suite הוא פתרון מקיף ברמה ארגונית לניהול זהויות וגישה, עם חווית משתמש פשוטה ואינטואיטיבית.

על פי הדו"ח, "חברות מובילות בתחום IGA מספקות ערכת כלים מקיפה לניהול זהויות וגישה. ספקים אלה בנו בהצלחה בסיס לקוחות ותזרים הכנסות משמעותיים, ויש להם viability ratings גבוהים של צמיחת הכנסות איתנה. החברות המובילות גם מראות חזון וביצועים מעולים לגבי דרישות צפויות הקשורות לטכנולוגיה, מתודולוגיה או אמצעי אספקה. החברות המובילות בדרך כלל מפגינות שביעות רצון של לקוחות עם יכולות IGA ו/או שירות ותמיכה הקשורים לכך".

בדו "ח נבדקו הספקים על פי יכולת הביצוע והחזון שלהם.

"כל חברה צריכה להיות מפעל תוכנה מודרני כדי להצליח בכלכלת האפליקציות. אבטחת מידע הופכת ליתרון התחרותי ככל ש-IGA משחק תפקיד קריטי בהבטחת גישה לנתונים הנכונים בזמן הנכון, לכל המשתמשים - לקוחות, שותפים או עובדים" אמר מרדכי רוזן, המנהל הכללי של תחום אבטחת המידע ב-CA Technologies. "בעולם שבו ניהול זהויות יכול להכניס מורכבות למשוואת ה-IT, פתרון ה- CA Identity Suite ממנף מנוע אנליטי ייחודי ורב-עוצמה, אשר נבנה במטרה לספק יכולות IGA אוטומטיות ברמה ארגונית, שהן פשוטות לפריסה וקלות לשימוש".

כדי להוריד את ריבוע הקסם של גרטנר "”Identity Governance and Administration יש ללחוץ כאן . מידע נוסף על פתרונות אבטחת המידע של CA ניתן למצוא ב- www.ca.com/security

* Gartner, Magic Quadrant for Identity Governance and Administration, by Felix Gaehtgens, Brian Iverson, Kevin Kampman, February 21, 2018.

אודות CA Technologies

CA Technologies )נאסדאק: CA) מפתחת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת האפליקציות. תוכנה נמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף. CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקאות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות mainframe. למידע נוסף: www.ca.com
הבהרות משפטיות

Copyright © 2,015 CA, Inc.. כל הזכויות שמורות. כל הסימנים המסחריים, השמות מסחריים, סימני שירות, והסמלים המסחריים שקיימת אליהם הפניה במסמך זה שייכים לחברות שלהם בהתאמה.

גרטנר אינה ממליצה על ספק, מוצר או שירות כלשהו המתואר בפרסומי המחקר שלה, ואינה מייעצת למשתמשים בטכנולוגיה לבחור רק אותם ספקים בעלי הדירוג הגבוה ביותר או ציון אחר. פרסומי המחקר של גרטנר מורכבים מהדעות של ארגון המחקר של גרטנר ואינם צריכים להתפרש כהצהרות עובדה (statements of facts) . גרטנר מסירה מעצמה כל אחריות, מפורשת או משתמעת, ביחס למחקר זה, לרבות אחריות לסחירות או להתאמה למטרה מסוימת.

לפרטים נוספים: דודו כנען, כנען יחסי ציבור, טל' 054-4255307, דוא"ל [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- kanaan - pr.