ההפנינג בנחל ציפורי צילום: אלון לויטה
ההפנינג בנחל ציפורי צילום: אלון לויטה
צילום: אלון לויטה
צילום: אלון לויטה
צילום: אלון לויטה
צילום: אלון לויטה
צילום: אלון לויטה
צילום: אלון לויטה
צילום: אלון לויטה
צילום: אלון לויטה
הודעה לעיתונות

הטיילת שהפכה לסיפור הצלחה : אלפים הגיעו להפנינג האביב על שפת נחל ציפורי

הצלחה גדולה מאד למופעי המוסיקה והפיקניק הענק, שקיימה רשות ניקוז ונחלים קישון על שפת נחל ציפורי * מנכ"ל הרשות חיים חמי: "בשתי גדות הנחל חיים אנשים, משני צידיו חיות קהילות וכל אירוע שאנחנו מקיימים בסמוך למים הוא הזדמנות לקירוב לבבות ולבנייה של משהו משותף וחדש" * האירוע התקיים בשיתוף המועצה האזורית זבולון וקק"ל

קרוב לשלושת אלפים מטיילים, חובבי טבע ותושבי הכפרים באזור נחל ציפורי חגגו הבוקר (שבת, 24.3) בהפנינג מוסיקלי ענק שהתקיים על שפת נחל ציפורי. האירוע, שנשא את השם "שבת אחים בנחל", הפך למסורת והוא פותח מדי שנה את חגיגות האביב באזור, סמוך לחג הפסח. את האירוע יזמה ואירגנה רשות ניקוז ונחלים קישון בשיתוף המועצה האזורית זבולון וקק"ל.
האירועים השונים התקיימו לאורך הטיילת, שנבנתה על ידי רשות ניקוז ונחלים קישון, בשיתוף תושבי הכפרים הסמוכים – ראס עלי וחואלד – בקטע המחבר בין ראס עלי לטחנת הנזירים העתיקה והמרשימה.
ממש על שפת הנחל, התמקמו הרכבים מוסיקליים אשר ניגנו לפוסעים על השביל. על הנחל, מתחת לטחנת הנזירים, התקיימה פעילות יצירה של הורים וילדים והוקמו דוכני מזון. על המדשאות שליד מי הנחל, נפרשו מחצלות והוקמו אוהלים שבהם התקיימו הדרכות ופיקניק המוני.
על הבמה המרכזית, התקיימה הופעה יחודית ומרגשת מאד. הזמרת מרים טוקאן שרה ביצועים יפהפיים של ביאליק ופיירוז, בליווי ההרכב המוסיקלי "קווארטטוקאן".
לפני ההופעה התקיים טקס קצר, שבו בירכו את הנוכחים ראש המועצה האזורית זבולון, דב ישורון ומנכ"ל רשות הניקוז חיים חמי.

חיים חמי מנכ"ל רשות ניקוז ונחלים קישון אמר: "סיפוק גדול לראות כמה אתם נהנים ואוהבים את נחל ציפורי ואת הטיילת, שנוצרה בין היתר בדיוק לטובת אירועים מהסוג הזה.
"אנחנו שמחים לארח אתכם במסגרת הפנינג האביב שלנו ביחד עם השותפים המצויינים שלנו, המועצה האזורית זבולון וקק"ל.
"הנחל הוא תופעה מרתקת מבחינה חברתית וקהילתית. משתי גדותיו חיים אנשים, בשתי הגדות חיות קהילות וכל אירוע שאנחנו מקיימים בסמוך למים הוא הזדמנות לחיבור, לקירוב לבבות ולבנייה של משהו משותף וחדש".

בברכה,

עמי כברי, דובר
רשות ניקוז ונחלים קישון
[email protected]
0 5 0 – 8 6 4 8 8 6 6

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עמי כברי תהודה ויחסי ציבור.