לוגו אדוונטק
לוגו אדוונטק
הודעה לעיתונות

אדוונטק הטמיעה מערכת SAP ERP בקופ"ח מאוחדת

המערכת משרתת כבר עתה כ-350 רוקחים בכ-90 בתי מרקחת המבצעים עיתוד של קרוב ל-1,000 תרופות. יחידת הרכש כבר הקימה למעלה מ-600 הסכמים עם ספקי ציוד ושירותים לטובת מבוטחי הקופה

קופ"ח מאוחדת, הקופה השלישית בגודלה בישראל, "העלתה לאוויר" מערכת SAP ERP חדשה, מבוססת על פתרון מבית SAP, תוך יישום חדשנות טכנולוגיות באמצעות S/4HANA, בהיקף כספי של 7 מיליון שקל. הפרויקט שהסתיים לאחרונה, בוצע ע"י חברת אדוונטק.

היישום החדש הביא לייעול משמעותי בניהול התהליכים העסקיים, כמו גם אספקת המידע הניהולי לתמיכה ביעדי הארגון באמצעות טכנולוגיית fiori ודיווחים ניהוליים.

S/4HANA, בין המערכות החדשות והמתקדמות בשוק, כוללת פתרון המספק מענה בתחומים דוגמת: פיננסים, תקציב, בקרה, תמחיר, רכש, הסכמים, שירותים, קטלוג ומלאי. יישום הפתרון מקיף מתודולוגיות מתקדמות, אחת מהן היא השלמת מלאי בשיטת Kanban (ידוע גם כ-Just in Time).

השינוי בתפעול כולו, כמו גם בניהול שרשרת האספקה, מורגש היטב בשטח, כאשר כבר בשלב זה, כ-350 רוקחים בכ-90 בתי מרקחת מזמינים תרופות ומבצעים עיתוד של כ-1,000 תרופות באמצעות מערכת ה-SAP החדשה. יחידת הרכש של קופת חולים מאוחדת כבר הקימה למעלה מ-600 הסכמים עם ספקי ציוד ושירותים, ותהליך הרכש מתבצע בצורה יעילה יותר, מה שהוביל להשגת הסכמים טובים יותר עבור מבוטחי הקופה.

בימים אלה עוברים כל מנהלי המרפאות, האחיות, המזכירות, והרפרנטים במחוזות, להתנהל עם המערכת החדשה, המדורגת כאחת המובילות בעולם. היא מספקת לכל המשתמשים בה שפה אחודה, חוסכת זמן ומאמץ בביצוע משימות, כמו חיפוש בקטלוג, מה שהופך כל משימה לנגישה ונוחה, תוך אפשרות לפנות זמן למשימות היותר קריטיות מול המבוטחים.

שמוליק לשם, מנכ"ל חטיבת SAP בחברת אדוונטק, אומר: "מדובר בפרויקט ERP מבין המורכבים והחדשניים שבוצעו בישראל. המערכת משמשת כבר היום אלפי משתמשים בכלל המחוזות של מאוחדת ובמטה והנהלת הקופה בפריסה ארצית. לקראת יישומו פותחו עשרות ממשקים מול מערכות התפעוליות השונות ובתי החולים וסופקו שרתים (תשתיות). המערכת המבוססת טכנולוגיה חדשנית ומודרנית מבית SAP S/4HANA, מאפשרת אחידות בתהליכים הארגוניים, מה שמביא לחוויית ניהול חדשנית ונוחה, תוך שליטה בזמן אמת במתרחש בארגון. הדבר נעשה באמצעות כלי BI ואנליטיקה המשולבים בפתרון SAP" .

חשוב לציין כי יישום של פתרונות בעלי חדשנות טכנולוגית, משליך באופן ישיר על רמת השירות הגבוהה שהקופה מספקת למבוטחיה והמערכת החדשה מהווה מהפיכה אמיתית, כאשר את התועלת הממשית יחושו למעלה ממיליון הלקוחות. מתודולוגיית המערכת מבוססת על Best Practices ומותאמת במיוחד למגזר הרפואה במגוון של פרמטרים החיוניים לניהולה השוטף של הקופה, ולכן מסוגלת לשפר את זמינות המוצרים הרפואיים הנדרשים, ולקצר משמעותית את מועד אספקתם.

אודות חברת אדוונטק
אדוונטק הינה חברת תוכנה המתמחה ברתימת טכנולוגיות מחשוב לקידום מטרות הארגון, ותמיכה בפעילותו. החברה פעולת ב-4 תחומים עיקריים: SAP, , ORACLE, SYSTEM ושיווק והטמעה של פתרונות מבוססי מוצרי תוכנה.

אדוונטק משלבת יכולת נדירה של הבנה עסקית וארגונית מעמיקה לצד יכולת טכנית גבוהה. שילוב זה מהווה יתרון משמעותי בביצוע פרויקטיי אינטגרציה גדולים ומורכבים, ומאפשר את רתימת הטכנולוגיה להשגת יעדי הארגון.

בפרויקטים שהחברה מובילה, היא מעורבת החל משלב עיצוב ארכיטקטורת הפתרון, האפיון, פיתוח המערכת, אספקת תשתיות הסיסטם, הטמעתה וניהול לאורך כל מחזור החיים. מגוון הטכנולוגיות עליהן נשענת אדוונטק מצויות בחוד החנית, והן מאפשרות לה להציע פתרונות ייחודיים, מקוריים ומותאמי לקוח.

מטה אדוונטק ממוקם במגדלי בסר בבני-ברק, החברה מונה למעלה מ-300 אנשי מקצוע המשרתים מאות לקוחות ממגוון מגזרי פעילות שונים, דוגמת: בנק הפועלים, מפעלי ים המלח, סלקום, צה"ל, אוניברסיטת ת"א, משרדי ממשלה, עיריות ורשויות מקומיות, חברות טכנולוגיה ועוד. אתר הבית של החברה: http://www.advantech.co.il/

אודות קופת חולים מאוחדת

מאוחדת הינה הקופה השלישית בגודלה בישראלת נוסדה בשנת 1911, מאיחוד בין קופת חולים עממית וקופת חולים מרכזית.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- טל סופר ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור.