הודעה לעיתונות

"סיפורים מן המטבח", אנתולוגיה תשיעית מבית "כתב" סיפורים קצרים על אוכל

ההשקה תתקיים בבית הסופר בתל-אביב, ביום ג' 27.3.18, בשעה 19:00

תחרות הסיפורים הקצרים השנתית של הוצאת "כתב" לשנת 2018-2017 הגיעה לתומה, וספר מודפס המכיל עשרים ושניים סיפורים קצרים מאת כותבים ישראלים, יושק מחר בתל-אביב. כל הסיפורים הקצרים נעים סביב תמה אחת – אוכל.

את האנתולוגיה ערכה מיכל טרן, שאומרת: "באנתולוגיה של השנה מכונסים עשרים ושניים סיפורים קצרים, כאשר החוט הגלוי המחבר ביניהם הוא ציר האוכל סביבו הם נעים. לכל סיפור נתיב ייחודי בו הוא פוסע והיצירות פזורות על רצף אנושי רחב, אותו כותביהם ביקשו לחקור; בהן חקירת הנוסטלגי, המשפחתי, הכואב, הסוריאליסטי, האוהב והקשור, החבול והזועק. דפי הספר מציעים לקוראים הזדמנות למפגש חינני, אמיץ וכן בין עולם הרוח דרכו עוברות המלים הכתובות, ובין העולם הארצי בו אוכל הוא אחד המקיימים הבלבדיים שלו. צומת זה נובע חיים".

משה מנשהוף מנכ"ל ההוצאה ויוזם המפעל הספרותי: "הוצאת כתב כבר הפכה לאחד הגורמים המובילים בשוק הספרות בכל הקשור למתן הזדמנות ממשית לכותבים מתחילים וותיקים לפרסם את יצירתם ברבים ואני גאה על כל ספר חדש במפעל זה. אני שמח שמשנה לשנה הסיפורים אף טובים מעניינים ועמוקים יותר".
במסגרת סדרת האנתולוגיות של הוצאת כתב ראו אור: "מיטב הכתב", "רגש ושכל", "ציקלון הזיכרונות" (סיפורים על זקנה), "סופי הדרכים" (סיפורים על געגוע), "החיים בשוליים" (סיפורים על החיים בשוליי החברה), סיפורי מסע, "סיפורי חלום" ועוד.

בכותבים: חיה בנצל, ורדה גנזך, רבקה גבריאל ראובן, אביבה אורטס, אמנון ורנר, איציק אביב ועבדכם הנאמן.
ההשקה תערך ביום ג' 27.3.2018 , בבית הסופר(רחוב קפלן 6) תל-אביב. הכניסה חופשית

פרטים נוספים: יוסי ריבלין, מנחה הערב ומן הכותבים: 050-5552371

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ריבלין תקשורת המונים.