צילומים: סטודיו 'ירין שחף'
צילומים: סטודיו 'ירין שחף'
אופנה באישפוז
אופנה באישפוז
בהשראת גוונים מעולם הרפואה
בהשראת גוונים מעולם הרפואה
לוח תחזיות טרנדים
לוח תחזיות טרנדים
העתיד כבר כאן
העתיד כבר כאן
בדי אופנה במרקם של תחבושות
בדי אופנה במרקם של תחבושות
ירין שחף- "יצרן טרנדים"
ירין שחף- "יצרן טרנדים"
הודעה לעיתונות

ירין שחף עם תחזיות אופנה ויופי לשנת 2019


אזעקת טרנד- אופנת 2019 מתאשפזת: גוונים ירקרקים-תכולים, גזרות של מדי צוות רפואי, בדים קלילים ונושמים בטקסטורה של תחבושות, איפור בגווני 'ניוד' ופסטלים של מנטה – ירין שחף עם כל מה שצריך לדעת באיפור וסטייל כדי שתהיי מוכנה לשנת 2019

הטרנד החם שילווה אותנו בעתיד הקרוב, נשאב לא פחות ולא יותר מעולם הרפואה. ירין שחף, מאפר ומנהל בית הספר למקצועות היופי מסביר: "הרצון האין-סופי של האדם לחיות חיים ארוכים איכותיים ובריאים יותר הופך את ענף הרפואה לחלק בלתי נפרד מעולם השיק."

הרצון שלנו לסמוך על אנשי הרפואה, הפלסטיקאים, תעשיית התרופות ותעשיית המזון הטבעי, כגורמים האחראים על איכות חיינו, גורמת לנו להשתמש במאפיינים המזוהים עם סביבה זו. גם עולם העיצוב יושפע ויאמץ לעצמו מראה של קליניקות, עם פרגודים ודימויים הלקוחים מעולם המעבדות. בסגנון הלבוש הזה נאמץ גזרות הנראים כחלוקים של רופאים ואחיות. מרקמי בד של שתי וערב כדוגמת תחבושות קלילה ורכה.

מראה האיפור יתאפיין במרקם עור קליל ונושם עם ברק טבעי, שימוש נרחב בגווני פסטל כמו ירוק-מנטה עדין, תכלת בהיר וגווני ניוד שמזכירים גוון עור אנושי. גם גווני מתכת כסופים יתפסו מקום של כבוד, לצד שפתיים אדומות ומבריקות בגוון המדמה דם. הגבות מסורקות במראה טבעי והמראה הכללי – סטרילי.

איך נולד טרנד, איך הוא הופך בן לילה לחוצה קהלים? איך זה שכולנו רוצים להיראות שונים וייחודים אבל נסחפים אחרי טרנד אופנתי כזה או אחר?

ירין שחף יוצר מידי שנה מגזין תחזיות ומהמר על מגמות היופי לשנים הבאות. "על מנת ליצור תחזית מהימנה ככל האפשר, כזו שתדייק בממצאים שלה, אני נעזר במחקרים, בשיחות עם אנשי מפתח, טרנדולוגים עמיתים, ויוצר מחקר משלי המתבסס על הלכי רוח בעולמות הכלכלה, הפוליטיקה, הסוציולוגיה והעיצוב."

תחזית טובה מנסה לנבא את רצונות האנשים בכלל ואת ההתנהלות העיצובית והצרכנית בפרט. בתקופה שבה "האנטומיה של גריי" ושאר סדרות בתי החולים תופסות את מקומן של הטלנובלות במיינסטרים, לא מפתיע שאלמנטים מבתי חולים וחדרי ניתוח חדרו גם אל עולם האופנה. את הסנוניות הראשונות של ה-"מדיקל שיק" אפשר לראות בחברת האינדי Sugarpill, שהשיקה לאחרונה ליין ליפסטיקים חדש, שבו העיצוב החיצוני של הטיובה הוא בצורות גלולה או מזרק.

מרקמים וגוונים הלקוחים מתחום הרפואה יהפכו לטרנד: גוונים מתכתיים של כלי ניתוח ופלסטיקה, סדינים ירוקים המזוהים עם עולם הרפואה ומדי צוות. כמו כן נראה טקסטורות של תחבושות: בדי טול בגוונים של לבן יתפסו מקום מכובד כרפרנס לבד הגזה המשמש לחבישה. אקססוריז בהשראת מכשירים כמו סטטוסקופ, גרפים של דופק ולחץ דם יהיו הדבר הבא.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחף תקשורת ויחסי ציבור.