מיכאל קרקז, שחקן Tekke7 נבחרת לנובו-ישראל
מיכאל קרקז, שחקן Tekke7 נבחרת לנובו-ישראל
הודעה לעיתונות

הפדרציה העולמית מכריזה על הכותר השלישי לאליפות העולם בגיימינג 2018

בפעם החמישית ברציפות, מוכרז Tekken ככותר בתחרות הספורט האלקטרוני היחידה בעולם למדינות

הפדרציה הבינ"ל לספורט אלקטרוני (IESF), הכריזה על הכותר השלישי שישוחק באליפות העולם למדינות אשר תתקיים השנה בעיר קאוסיונג בטאיוואן.
הכותר הינו Tekken 7, משחק המכות הפופולארי מבית Namco.
אליפות העולם השנה, שמהווה גם האליפות העשירית (הראשונה התקיימה ב-2009), היא החמישית לארח את המשחק TEKKEN ככותר רשמי באליפות. הזוכה באליפות העולם 2017 היה הנציג הפיליפיני, שהופעתו הדומיננטית בתחרות הציבה את הנבחרת הפיליפינית במקום השני בדירוג הכללי של המדינות.
השחקן הישראלי, מיכאל "SolidStonE" קרקז, ששיחק באליפות במסגרת נבחרת Lenovo ישראל, הגיע למקום החמישי: לאחר ניצחון מוחץ בשלב הבתים, מיכאל הפסיד את משחק רבע הגמר מול ניו זילנד.
במסגרת האליפות, מקיימת הפדרציה העולמית בדיקות למשתתפים באופן אקראי כדי לוודא שאינם משתמשים בחומרים ממריצים או אסורים, כפי שקורה בשאר ענפי הספורט המסורתיים יותר.
בקרוב צפויה הפדרציה להכריז על כותרים נוספים, ולאחר שכל אלו יתגבשו סופית, תרכיב העמותה לגיימינג תחרותי את נבחרת ישראל בגיימינג לשנת 2018, מאלופי ישראל שינצחו בתחרויות של אליפות ישראל שתתקיים באוגוסט הקרוב במסגרת אירוע הגיימינגUltimate Summer בהיכל קבוצת שלמה בתל אביב. הנבחרת הישראלית תייצג את מדינת ישראל באליפות העולם בטאיוואן.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אייטם מדיה יחסי ציבור.