הודעה לעיתונות

כאן 11 ישדר ביום העצמאות בבכורה את סרט הדוקו: "רחוב העצמאות 70"

המשרטט תמונה של הישראליות דרך הישראלים השונים

שהמכנה המשותף היחיד בניהם הוא שכולם מתגוררים בכתובת:
רחוב העצמאות מספר 70 ברחבי המדינה

יום חמישי 19.4.18 בשעה 17:30, ש.ח במוצ"ש 21.4.18 בשעה 21:45 בכאן 11 ובדיגיטל.

כאן בהרצה – תאגיד השידור הישראלי ישדר ביום העצמאות בבכורה בכאן 11 ובדיגיטל את הסרט התיעודי "רחוב העצמאות 70".

הסרט עוקב אחרי דמויות שונות: יהודים, ערבים, דתיים ,חילונים, קשישים וצעירים, אשר המכנה המשותף היחיד בניהם הוא שכולם מתגוררים בכתובת: רחוב העצמאות מספר 70, בערים שונות בישראל.

ביקור אצל הדיירים המגוונים המתגוררים בכתובת: רחוב העצמאות מספר 70 ברחבי המדינה, מעלה תמונה מורכבת של אקראיות שמשולבת בה גם סמליות עמוקה:

ליטה, שעלתה בגיל 15 וקעקעה על זרועה מפה של המדינה; חמודי, מורה מצטיין למתמטיקה שמאמין בשכנות טובה אבל לא מוותר על הזהות שלו; טובה עורכת הדין שמתמסרת ללקוחות קשי יום, אבל מקדישה את חייה לאמא שלה; שמואל פחן מלך הפייסבוק שלא מפסיק להתאהב, דני עמבה שהאכיל כבר לפני 50 שנה את ילדי אור עקיבא, אדי הספר המומחה שלא מבדיל בין זקנים של היפסטרים מוסלמים נוצרים או יהודים ועוד.

פסיפס אנושי, חברתי ופוליטי של ישראל בשנת ה-70 לעצמאותה כשהמכנה המשותף היחיד שלהם הוא מקרי לחלוטין. לכל אחד יש את הסיפור שלו, החיבור הסמלי ביניהם מייצר את המורכבות , השוני, השסע, השייכות, ומספר את הסיפור הישראלי.

בימוי : ג'ולי שלז | עריכה ותסריט: עודד טבק | צילום: איתי רזיאל | תחקיר: קרן מועלם נפתלי | מפיקה ראשית: עידית קליגר | הפקה: לי ירדני ואבירם בוכריס, מאי טי וי תקשורת בע"מ | משך הסרט: 52 דק'

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- כאן - תאגיד השידור הישראלי.