מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 11/04/2018 06:20
עדכון: 11/04/2018 12:29
נושא: בנקאות, שוק ההון וביטוח, כלכלה וכספים
הודעה לעיתונות

אנדרסן טקס מושקת בקניה

סן פרנסיסקו, 10 באפריל 2018, (BUSINESS WIRE):

אנדרסן גלובל גאה להודיע על השקת השם אנדרסן באפריקה כש-Nexus Business Advisory Limited, חברה לייעוץ מס וייעוץ עסקי שנמצאת בניירובי, הופכת לחברה חברה מלאה של אנדרסן גלובל. ההשקה ממשיכה את ההתרחבות האסטרטגית של אנדרסן ברחבי אפריקה, כשאנדרסן טקס בקניה הופכת לחברה האפריקנית הראשונה שמאמצת את השם אנדרסן. בקניה אנדרסן טקס מנוהלת על ידי השותף המנהל פיליפ מואמה.

"אני מכיר בחשיבות של עבודה עם שותפים שחושבים כמונו ברחבי העולם, והתקופה שלנו עם אנדרסן, גם כחברת שיתוף פעולה וגם כעת כחברה חברה הפגינה מחויבות משותפת לספק שירות הטוב מסוגו. השקת השם אנדרסן בקניה מבשרת שחר חדש לעיסוק במיסים בשוק של מזרח ומרכז אפריקה", אמר פיליפ. "אנו מצפים להמשך שיתוף הפעולה עם אנשי המקצוע המסורים בארגון הגלובלי בהמשיכנו לצמוח ולהתרחב בשוקי המפתח של אפריקה".

היו"ר הגלובלי והמנכ"ל של Andersen Tax LLC מרק וורסאץ אמר: "השקת השם אנדרסן במזרח אפריקה היא השלב הבא בהרחבת וחיזוק הפלטפורמה של אנדרסן בשוק החשוב הזה. הצוות בקניה מגלם את ערכי הליבה של הארגון שלנו בכללם אחריות, שירות יעיל ושקיפות. בנוסף, פיליפ הוא חבר במועצה המייעצת הגלובלית של אנדרסן, שבה אנו משתפים פעולה כדי לתת מענה לצרכים המתפתחים של הארגון הגלובלי שלנו, כך שיש לי קשרי עבודה קרובים איתו ואמון רב בו".

בשם אנדרסן טקס, החברה תמשיך לספק פתרונות מס ופתרונות עסקיים ליחידים וחברות שפועלים במזרח אפריקה ובחו"ל, כולל שירותים שקשורים במיזוגים ורכישות, בדיקות נאותות, ייעוץ מס בצד המוכר, תמחור העברות, מס חברות, מע"מ, מיסוי בינ"ל, תכנון מס חוצה גבולות, ליטיגציה של מיסים ובניית שכר עובדים.

Andersen Global היא התאגדות בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות נפרדות ועצמאיות שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2014 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-2,500 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-88 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.

אנשי קשר
Andersen Tax
Shereen Ameri, 650-289-5742

מקור: Andersen Tax

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20180410005016/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.