מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 11/04/2018 14:05
נושא: טכנולוגיה והייטק
ג'וש אפשטיין, סמנכ"ל השיווק של קמינריו
ג'וש אפשטיין, סמנכ"ל השיווק של קמינריו
הודעה לעיתונות

Enterprise Strategy Group מנתחת את ההזדמנות להפחית עלויות אחסון ענן ביותר מ-60 אחוז

מחקר הערך הכלכלי שלESG מנתח אחסון Kaminario Cloud Fabric מול היצע תשתית ציבורית כשירות

קמינריו (Kaminario), חברת אחסון ענן מובילה, פרסמה תוצאות מחקר חדש שבוצע על ידי חברת Enterprise Strategy Group (ESG), אשר חשף את החיסכון הכלכלי הפוטנציאלי הנובע מ- Kaminario Cloud Fabric, יחסית להיצעי תשתית-כשירות (IaaS) ענקיים כמו Amazon Web Services. הניתוח מוכיח את הפוטנציאל של אספקת עלויות אחסון נתונים נמוכות ב- 64 אחוז בהשוואה להיצעי IaaS ציבוריים העיקריים.

מחקר הערך הכלכלי, שהוזמן על ידי קמינריו, מפרט את עלות הבעלות הכוללת של Kaminario Cloud Fabric עבור ספקי שירותי ענן.
התוכנה של קמינריו מאפשרת לספקי שירותים לבנות תשתית אחסון ענן העונה לדרישות של ספקי יישומים גדולים, כולל ארגונים גדולים וחברות תוכנה-כשירות (SaaS) ואינטרנט צרכני.
בעוד מחשוב ענן משנה את שרשרת הערך של IT, היצעי IaaS ציבוריים אינם מספקים את החיסכון הכלכלי הנובע מגודל, לו מצפים ספקי יישומים גדולים בסדרי הגודל של הענן. בנוסף, דאגות אבטחה ורגולציה מקשות על ארגוניIT להעביר את כל עומסי העבודה שלהם לספקי שירותי ענן הגדולים. היום, חברות שונות מחפשות היצעי ענן פרטי מנוהל או ענן לפי מידה התפורים עבור צרכי יישומים ספציפיים – מה שמביא לשוק הולך וגדל עבור פתרונות תשתית אחסון התומכים בסביבות בסדרי הגודל של הענן.
" Kaminario Cloud Fabricיוצר עבור ספקי שירות הזדמנות להציע חלופה לשירותי ענן ציבורי מנוהלים", אמר ג'וש אפשטיין, מנהל השיווק הראשי (CMO) של קמינריו. "IT מודרני מתפתח במהירות לקראת מציאות מרובת-עננים. אנו רואים הזדמנות עצומה עבור ספקי שירות לבנות היצעים בעלי הגמישות והפשטות כמו אלה של ספקי ענן ציבורי הגדולים, עם יותר שירותים מותאמים, ויתרונות כלכליים טובים יותר עבור לקוחותיהם".
ESG ביצעה ניתוח עלות בעלות כוללת של Kaminario Cloud Fabric ברחבי חמש קטגוריות – עלות של נפח אחסון, תחזוקה ותמיכה, צריכת אנרגיה וקירור, וניהול אחסון – עבור ספק שירות טיפוסי. ESG התמקדה באופן בו Cloud Fabric יכול לתמוך עבור ספקי שירותי ענן באסטרטגיית תשתית אחסון המאפשרות תחרות ישירה עם ספקי הענן הגדולים.
" Cloud Fabricמציע טכנולוגיה מרשימה עבור חלופות היצע לספקי שירות, המיועדות לשירותי ענן ציבורי מנוהלים", אמר סקוט סינקלר, אנליסט בכיר ב- ESG. "השילוב של גישת טכנולוגיית אחסון ניתן להרכבה (Composable) של קמינריו, עם מודל הצריכה מבוסס-שימוש שלה, מגדיר מחדש כלכלת אחסון עבור יישומים בסדרי הגודל של הענן".

ממצאים נוספים כוללים:

  • החיסכון הכלכלי של ניצולת Cloud Fabric משתפר ככל שגודל הפריסה גדל, במיוחד כאשר רישיונות נודדים בין מאגרים של אחסון בפלטפורמות חומרה שונות.
  • האגירה הווירטואלית של Cloud Fabric מאפשרת רמות שונות של שירות, מה שיכול לשמש לאופטימיזציה עבור רמות שונות של ביצועים, זמינות ועלות.
  • Cloud Fabric מפחית את העלות של קיבולת מנגנון זיכרון זמני ((Buffer ביותר מ- 75 אחוז, דרך שילוב של ניצולת רישיונות תוכנה מוגדלת ל- 100 אחוז, ועלות חומרה נמוכה יותר.

אודות קמינריו
קמינריו הופכת את מרכז הנתונים האוטונומי למציאות, ומאפשרת ללקוחות להתמקד בהגדלת עסקיהם. פלטפורמת הנתונים הניתנת להרכבה (composable) של קמינריו מספקת את האג'יליות, סקלאביליות, ביצועים והחיסכון הכספי אותם דורשים ארגונים גלובליים כדי להישאר תחרותיים בעולם מבוסס הענן. אנליטיקה בזמן אמת, אוטומציה של מרכז הנתונים וגישה מובטחת לנתונים, מאפשרות ללקוחותינו להעצים את היישומים הקריטיים שלהם ולהגן על האקו-סיסטם הדיגיטלי שלהם. מטה החברה ממוקם באזור בוסטון בארה"ב ומרכז הפיתוח שוכן ביקנעם. קמינריו עובדת עם רשת נרחבת של משווקים ומפיצים ברחבי העולם. למידע נוסף אנא בקרו ב- www.kaminario.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.