הודעה לעיתונות

OwnBackup סוגרת סבב מימון של 15.5 מיליון דולר כדי לקדם הגנה על נתונים בענן

משקיעים מובילים מגבים חדשנית מובילה בגיבוי, שחזור ושכפול תוכנה כשירות ותשתיות כשירות

פורט לי, ניו ג'רזי ותל אביב, ישראל, 12 באפריל 2018, (GLOBE NEWSWIRE):

OwnBackup, חדשנית בגיבוי ושחזור נתונים, הודיעה היום על הסגירה של סבב מימון של 15 מיליון דולר שהובילו ביחד המשקיעה החדשה Vertex Ventures והמשקיעה הקיימת Insight Venture Partners.

המשקיעות הקיימות Innovation Endeavors, Oryzn Capital ו-Salesforce Ventures השתתפו אף הן בסבב.
מאז שהודיעה על הסבב הקודם ביולי 2017, החברה יצרה צמיחה עצומה על ידי הרחבת טווח הגעת השוק שלה, המשך החדשנות הטכנולוגית, העמקת השקעתה בקהילת ה-Salesforce והוספת שותפויות אסטרטגיות עם Sage ו-Veeva. OwnBackup, שכבר משרתת מאות חברות בינוניות וארגונים גדולים בכל ענף חשוב, עוזרת ללקוחות להגן על נתונים קריטיים בענן -- מאבטחת טריליוני רשומות תוכנה/ תשתיות כשירות בכל יום, מונעת השחתת נתונים, מבטיחה המשכיות עסקית, מצמצמת שיבושים תפעוליים ועומדת בדרישות ציות.

"OwnBackup התפתחה למובילה בהגנת נתונים בעידן הענן על ידי יישום הטכנולוגיה בעלת החזון שלה", אמר אביעד אריאל, שותף כללי ב-Vertex Ventures". "הצמיחה המרשימה שלה בשנה האחרונה מראה שהחברה מוכנה לשלוט בענף המתפתח של הגנת נתוני תוכנה/ תשתיות כשירות כשיותר חברות מבינות את הצורך לאבטח טוב יותר נתוני יישומים קריטיים בענן ולציית לדרישות רגולציה כמו GDPR ו-HIPAA".

כשיותר חברות מאמצות סביבות של תוכנה/ תשתיות כשירות, אתגרי האבטחה והציות מתגברים. כדי לעמוד בביקוש העולה להגנה נוספת על נתוני ענן, OwnBackup תשתמש בהשקעה הזאת להאיץ את הצמיחה הגלובלית שלה. הכסף יממן המשך פיתוח מוצרים ויתמוך בגיוס אגרסיבי כדי להכפיל את הצוות שלה בארצות הברית ובישראל לפני סוף השנה.

"חברות מניחות לעתים קרובות שספקי התוכנה/ תשתיות כשירות הם האחראים לנתונים, אבל החברות בעלות הנתונים עדיין אחראיות כשהנתונים נפגעים כתוצאה מתאונה, פעילות זדונית, תכנות גרוע או אינטגרציה חלשה. בתמיכת המשקיעים שלנו נמשיך לספק את השקט הנפשי האולטימטיבי באבטחה בלתי תלויה של נתונים -- ונבטיח שהחברות יקבלו את אותה הגנה על נתונים בסביבות הענן שלהן כמו על היישומים שבאתר הפיזי", הוסיף מנכ”ל OwnBackup סם גוטמן. "אנחנו מצפים להתבסס על הצלחותינו עד היום כשנשתמש במימון האחרון כדי לפרוץ דרכים חדשות בתחום הגנת הנתונים ונמלא את החלל באבטחה שחברות רבות אפילו לא היו מודעות לקיומו".

OwnBackup היא חלוצה בגיבוי, שחזור והעתקה ענן לענן והטכנולוגיה שלה שזכתה בפרסים בנויה על הפלטפורמה Salesforce וזמינה ב-Salesforce AppExchange. תכונות ופונקציות מתקדמות בגרסה האחרונה של הפלטפורמה של OwnBackup מהדקות את האבטחה של גיבוי ושחזור הנתונים בתוכנה כתשתית, תומכות בציות לרגולציה, מאפשרות יותר שליטה וגישה ומשפרות את ביצועי הגיבוי והשחזור -- והופכות את ההגנה על נתונים לקלה יותר, מהירה יותר ומשתלבת טוב יותר עם מערכות אבטחה קיימות.

אביעד אריאל מ-Vertex Ventures יצטרף אל ניקולס וויטנבורן מ-Insight Venture Partners וזיו קופ מ-Innovation Endeavors במועצת המנהלים של OwnBackup.

לפרטים מלאים על ההנפקה האחרונה של OwnBackup, בקרו בבקשה: https://www.ownbackup.com/products

אודות OwnBackup

OwnBackup, ספקית מובילה של גיבוי ושחזור ענן לענן, מספקת גיבויים יומיים אוטומטיים מאובטחים לנתוני תוכנה כשירות ותשתיות כשירות, וגם כלים מתוחכמים להשוואה ושחזור של נתונים להתאוששות מאסון. OwnBackup מכסה אובדן והשחתה של נתונים שנגרמים על ידי טעויות אנוש, כוונות זדון, שגיאות שילוב ויישומי נוכלות. OwnBackup, שהוקמה על ידי מומחים מנוסים בשחזור נתונים, הגנה על נתונים ואבטחת מידע, היא יצרנית בלתי תלויה של תוכנת גיבוי ושחזור מובילה ב-Salesforce AppExchange וזכתה לתואר "Cool Vendor" בהמשכיות עסקית והתאוששות מאסון מחשוב. המטה של OwnBackup נמצא בפורט לי, ניו ג'רזי ויש לה מו"פ, תמיכה ופונקציות אחרות בתל אביב ובלונדון. OwnBackup היא הספק המועדף של כמה מהמשתמשים הגדולים ביותר בעולם של יישומי תוכנה כשירות.
למידע נוסף, בקרו באתר http://www.ownbackup.com.

אשת קשר למדיה:
Erica Camilo
Connexa Communications for OwnBackup
C: 610.639.5644
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.