מפרסם: אפרתי תקשורת
תאריך: 15/04/2018 14:10
נושא: בידור ופנאי, בריאות
צילומי קמפיין עדשות מגע ALCON
צילומי קמפיין עדשות מגע ALCON
הודעה לעיתונות

חברת "לפידות מדיקל" עולה בקמפיין המשך לעדשות המגע Alcon® בכיכובן של הטאלנטית ומנחת הטלוויזיה קורין גדעון והג'ודוקא לשע

הקמפיין באמצעות משרד הפרסום "Four" ומשרד הדיגיטל "TheySay"
יעלה באתרי האינטרנט המובילים, ברשתות חברתיות ובנקודות המכירה למשך 3 שבועות
ויציג קרב ג'ודו חדש ואגרסיבי יותר בין גדעון וג'רבי תוך התמקדות בעדשות החודשיות של המותג!

"לפידות מדיקל", יבואנית ומשווקת עדשות המגע Alcon® בישראל, יוצאת בקמפיין המשך נרחב למותג באמצעות משרד הפרסום "Four" ומשרד הדיגיטל ""theysay תוך התמקדות בעדשות המגע החודשיות המתקדמות - AIR OPTIX plus HydraGlyde.

את הקמפיין יובילו הטאלנטית ומנחת התכניות "אנשים" ו-"בייק אוף" קורין גדעון, ואלופת העולם והמדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי.
עבור גדעון, מדובר בפעם השלישית בו היא נבחרת להוביל את קמפיין המותג ואילו עבור ג'רבי, מדובר בקמפיין הראשון אותו נבחרה להוביל.

הקמפיין ההומוריסטי, אשר צולם באולם ג'ודו בהרצליה, מתעד קרב ג'ודו בין השתיים, כאשר ידה של ג'רבי על העליונה והיא מנצחת את גדעון שוב ושוב, וכל זאת תחת הסלוגן "נוחות מנצחת".

הקמפיין יעלה בדיגיטל בצורה רחבה, דרך כלל האתרים המובילים, יוטיוב, הרשתות החברתיות ונקודות המכירה למשך 3 שבועות.

אילן לפידות, מנכ"ל "קבוצת לפידות": "קורין וירדן מייצגות בצורה הטובה ביותר את קהל היעד של עדשות המגע אלקון: צעירות, מצליחות ולא מתפשרות על איכות ונוחות.
אני בטוח שהקמפיין החדש, ימשיך את מגמת הצמיחה של עדשות המגע אלקון ואת התחזקותן בקרב קהל מרכיבי עדשות המגע בישראל".

אודות לפידות מדיקל
לפידות מדיקל, מקבוצת לפידות אשר נוסדה ב- 1979, מתמחה בייבוא, שיווק והפצת מגוון רחב של תרופות מרשם (RX), תרופות ללא מרשם ומוצרי צריכה, מכשור ואספקה רפואית.
החברה משתפת פעולה עם חברות תרופות ויצרניות מכשור וציוד רפואי, ומייצגת בישראל חברות בינלאומיות רבות בהן: לייקה, ב.בראון, אלקון ועוד. לפידות מדיקל משווקת שורה ארוכה של מוצרים בתחומי בריאות האישה, רפואת ילדים, המטולוגיה, אונקולוגיה, דיאליזה ועוד. בנוסף, מובילה את תחום האופטלמולוגיה ורפואת עיניים בישראל, ופעילה גם בתחום סגנון החיים, בשיווק של מותגי משקפיים, עדשות, עדשות מגע ותמיסות, מכשור בדיקה מתקדם ומוצרים נלווים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אפרתי תקשורת.