סקירה כללית על היעדים בסביבתיים של  P&G ל-2030 (גרפיקה: Business Wire)
סקירה כללית על היעדים בסביבתיים של P&G ל-2030 (גרפיקה: Business Wire)
P&G השיגה רבים מיעדי הקיימות הסביבתית שלה ל-2020 ויש לה תוכניות שמופעלות כדי להשיג את השאר. נקבעו יעדים חדשים עם הגעה רחבה ל-2030. מטרתם לאפשר ולעודד
P&G השיגה רבים מיעדי הקיימות הסביבתית שלה ל-2020 ויש לה תוכניות שמופעלות כדי להשיג את השאר. נקבעו יעדים חדשים עם הגעה רחבה ל-2030. מטרתם לאפשר ולעודד
LOGO
LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

P&G מכריזה על יעדי קיימות סביבתית חדשים שמתמקדים באיפשור ועידוד השפעה חיובית בעולם

היעדים של "שאיפה 2030" מקיפים מותגים ואת שרשרת האספקה, החברה האנושית, והעובדים של P&G

סינסינטי, 16 באפריל 2018, (BUSINESS WIRE) :

חברת פרוקטר & גמבל (NYSE:PG) הודיעה היום שהשיגה רבים מיעדי הקיימות הסביבתית שלה ל-2020, יש לה תוכניות שמופעלות כדי להשיג את השאר, והיא קבעה יעדים חדשים עם הגעה רחבה ל-2030. המטרה של היעדים החדשים, שנקראים "שאיפה 2030", היא לאפשר ולעודד השפעה חיובית על הסביבה והחברה האנושית תוך יצירת ערך לחברת P&G והצרכנים.

"אנחנו מאמינים ש-P&G יכולה להיות כוח לטוב וכוח לצמיחה ואנחנו נוקטים בגישה יותר מחושבת לגרום הנאה לצרכנים תוך איפשור צריכה אחראית", אמר דייוויד טיילור, יו"ר, נשיא ומנהל העסקים הראשי של P&G. "הצרכנים מצפים שהמותגים בהם הם בוטחים יספקו ביצועים טובים יותר וגם יעזרו לפתור כמה מהאתגרים הכי מורכבים שניצבים בפני עולמנו. טווח ההשגה הגלובלי שלנו, ההבנה שלנו את חמישה מיליארד הצרכנים שאנו משרתים ויכולות החדשנות שלנו מעניקים לנו יכולת ייחודית לחולל שינוי חיובי".
היעדים של "שאיפה 2030" של P&G כוללים:

  • מותגים: 20 מותגי ההובלה של P&G כולל Always, אריאל, Dawn, פיירי, Febreze, Head & Shoulders, פנטן, פמפרס וטייד יאפשרו ויעודדו צריכה אחראית באמצעות אריזות שהן 100% ניתנות למיחזור או לשימוש חוזר, השקת חידושים עם קיימות רבה יותר ובניית אמון באמצעות שקיפות ושיתוף מדע הבטיחות שלנו.
  • שרשרת האספקה: אתרי הייצור של P&G יפחיתו פליטת גזי חממה למחצית, וירכשו מספיק חשמל מתחדש כדי להפעיל 100% מהמפעלים שלנו. החברה גם תשיג לפחות 5 מיליארד ליטרים של מים ממקורות מעגליים.
  • החברה האנושית: P&G תמשיך ליצור שותפויות משנות מצב שמאפשרות לאנשים, לכדור הארץ ולעסקים שלנו לשגשג, כולל אלה שחוסמות את זרימת הפלסטיק לתוך האוקיאנוסים של העולם, מגינות על יערות ומשפרות אותם, מרחיבות פתרונות מיחזור למוצרי היגיינה סופגים ומגינות על מים באגני עדיפות ברחבי העולם.
  • עובדים: P&G תערב עובדים, תצייד ותתגמל אותם על בניית חשיבה ויישום של קיימות בעבודה היומיומית שלהם. נתגמל קידמה ונשלב הכרה בהערכות ביצועים.

פרטים נוספים על "שאיפה 2030" של P&G אפשר למצוא כאן.

על בסיס מורשת המנהיגות הסביבתית שלה, P&G כבר השיגה רבים מיעדי הקיימות שלה ל-2020 בתחומי ההתמקדות של אקלים (הפחיתה את פליטות גזי החממה האבסולוטיות ב-16% מאז 2010), מים (הפחיתה את השימוש במים במתקני הייצור ב-27% מאז 2010) ופסולת (השיגה אפס פסולת ייצור למטמנות ביותר מ-80% מאתרי הייצור).

את ההשפעה של ההתקדמות של החברה אפשר לראות במותגים ואזורים ג"ג שונים, כולל מוצרים כמו Tide purclean שכולל מרכיבים מבוססי ביו ו-Head & Shoulders שמשתמש בפלסטיק חופים באריזות, שינויים בייצור שמניעים את המפעלים שלנו בחשמל מהרוח וקיטור מביומסה, וחידושי מחקר שישנו את האפשרות למחזר טונות של פלסטיק בכל שנה שייהנו מהם ענפי תעשייה שלמים, הרבה מעבר לטווח ההגעה של P&G.

יתר פירוט של ההתקדמות נמצא בדוח האזרחות 2017 של החברה.

"על בסיס ההתקדמות שלנו עד היום, היעדים שלנו ל-2030 מבקשים לטפל בשניים מהאתגרים הסביבתיים הכי דוחקים של העולם: משאבים סופיים והצריכה הגדלה", אמרה וירז'יני אליה, סגנית נשיא של P&G לקיימות גלובלית. "אנחנו יודעים של-P&G לבדה אין את כל התשובות. יהיה צורך בשותפויות ושיתופי פעולה כדי להתקדם משמעותית והמותגים שלנו יפתחו חידושים כדי להעלות את הצריכה האחראית לרמה הבאה".

"P&G היא מנהיגה בפיתוח בר קיימא. האסטרטגיה שלה עולה בקנה אחד עם האמונה שלנו שעסקים יצליחו יותר אם יהיו יותר בני קיימא. אנחנו משבחים את המסגרת שלה "שאיפה 2030" שיש לה פוטנציאל לגרום לשינוי גלובלי חיובי משמעותי אצל בעלי המניות, הסביבה והחברות האנושיות", אמר פיטר באקר, נשיא ומנכ"ל, מועצת העסקים העולמית למען פיתוח בר קיימא.

אודות הגישה של P&G לאזרחות

קיימות סביבתית היא אחד מתחומי ההתמקדות של האזרחות של P&G, יחד עם אתיקה ואחריות תאגידית, השפעה על הקהילה, שוויון מגדרי וגיוון וכלילה. תוכניות האזרחות של החברה תומכות ביעדי הפיתוח בר הקיימא של האו"ם לשים קץ לעוני, להגן על כדור הארץ ולהבטיח שגשוג לכל. למידע נוסף על פעילות האזרחות של P&G, תקראו את דוח האזרחות 2017 של P&G כאן.

אודות פרוקטר & גמבל

P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:
Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Whisper®

הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר http://ww.pg.com.

אנשי קשר
P&G Company Communications
Julie deSylva, 513-780-0006
[email protected]

מקור: Procter & Gamble
גלריית מולטימדיה חכמה

P&G השיגה רבים מיעדי הקיימות הסביבתית שלה ל-2020 ויש לה תוכניות שמופעלות כדי להשיג את השאר. נקבעו יעדים חדשים עם הגעה רחבה ל-2030. מטרתם לאפשר ולעודד השפעה חיובית על הסביבה והחברה האנושית תוך יצירת ערך לחברת P&G והצרכנים. ((תמונה: Business Wire))

סקירה כללית על היעדים בסביבתיים של P&G ל-2030 (גרפיקה: Business Wire)

מסמך
מבט מפורט על היעדים בסביבתיים של P&G ל-2030

וידאו
P&G דיברה עם הדור הבא על איך עולם יהיה ב-2030.

צפו בהודעה הזאת ובמולטימדיה במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20180416005203/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.