הודעה לעיתונות

עם ההשקה של סיווג הנתונים של סיקלור, סיקלור מרחיבה את היצע מוצרי האבטחה ממוקדי הנתונים

מילפיטאס, קליפורניה, 17 באפריל 2018, (GLOBE NEWSWIRE):

סיקלור מודיעה על ההשקה של סיווג הנתונים של סיקלור, שמרחיב את ההובלה שלה בניהול זכויות להספקת אבטחה משולבת ממוקדת נתונים. באמצעות השילוב של סיווג עם ניהול זכויות, ארגונים בכל העולם יוכלו עכשיו לזהות ולתייג באופן חלק מידע רגיש, להגן אוטומטית על המידע הזה באמצעות בקרת שימוש גרנולרית ולעקוב אחרי השימוש בכל מקום שבו הקבצים נעים. היכולת לסווג מסמכים, להגן עליהם ולעקוב אחריהם תעזור לארגונים לסגור פערי אבטחה ולטפל בציות למספר הגדל והולך של תקנות ברחבי העולם מ-GDPR ועד ל-NIST ו-NYDFS.

"בארגונים רבים, הצעד הראשון במסע האבטחה ממוקד הנתונים שלהם הוא לזהות ולסווג את המידע שלהם. אולם, הסיווג לבדו לא מספיק כדי לטפל באופן מלא בציות לרגולציה ובדרישות לאבטחת נתונים", אמר וישאי גופטה, מנכ"ל סיקלור. "באמצעות השילוב של סיווג עם ניהול זכויות, ארגונים יכולים לתייג באופן חלק מידע רגיש ולהוסיף אוטומטית אמצעי בקרה גרנולריים שימשיכו לאכוף ולעקוב אחרי אופן השימוש במידע בכל מקום שבו הוא נע".

המשתמשים של סיווג הנתונים של סיקלור, שמופעל באמצעות מוצר הסיווג הטוב מסוגו, Classifier של בולדון ג'יימס, מרוויחים מהתכונות המתקדמות, החדשנות והובלת השוק של בולדון ג'יימס. באמצעות סיווג הנתונים של סיקלור, המשתמשים בארגון יכולים להדביק תוויות ויזואליות ומטה-נתונים רלבנטיות למסרים, מסמכים וקבצים כדי לשלוט ולהגן טוב יותר על הנתונים שלהם.

תכונות חשובות אחרות:

  • מדיניות סיווג שקל להגדיר המשקפת את דרישות האבטחה והרגולציה של הנתונים הייחודיות של הארגון.
  • אפשרויות נרחבות להגדרת תצורה כולל כמה קלט יהיה למשתמש ואיך לנהוג במסמך מסווג.
  • תוויות סיווג מטה-נתונים כדי לשלוט מי יכול לראות או לשתף תוכן.
  • כללי סיווג מבוססי זהות שאפשר להגדיר באמצעות תכונות של Active Directory.
  • סימונים ויזואליים ניתנים להתאמה כדי להבטיח מודעות לסיווג של הנתונים.
  • הפרות מדיניות מסומנות בדגל כדי לסייע בתיקון.
  • שילוב חלק עם חבילת הפתרונות ממוקדי הנתונים של סיקלור לקבלת אוטומציה של ההגנה והמעקב בהמשך הדרך.

"השילוב של סיווג נתונים וניהול זכויות נותן לארגונים יכולת להתקין בקלות שתי יכולות אבטחה ממוקדות נתונים מובילות בענף ולמקסם את הערך של שתיהן", אמר מרטין סגדן, מנכ"ל בולדון ג'יימס. "השילוב הזה ממשיך את האסטרטגיה שלנו לשתף פעולה עם טכנולוגיות הטובות מסוגן שממקסמות את הערך של סיווג נתונים. אנחנו שמחים לעבוד עם סיקלור ולהרחיב את ההגעה הגלובלית שלנו אל בסיס הלקוחות שלה".

"אנחנו נרגשים שיש לנו את פתרון הסיווג הטוב מסוגו, שמופעל על ידי בולדון ג'יימס, ומשתלב באופן חלק עם פתרון ניהול הזכויות המוביל בענף שלנו", אמרה לין קורטס, סגנית נשיא לשיווק בסיקלור. "השילוב של המוצרים האלה עם מחברים עשירים לדואל, ECM, DLP, ERP, EFSS ו-SIEM מאפשר לארגונים להתקין בקלות את פלטפורמת האבטחה ממוקדת הנתונים הכי גמישה שזמינה בשוק".

אודות סיקלור

סיקלור מציעה את פתרון האבטחה ממוקד הנתונים מבוסס הדפדפן באופן מלא הראשון בשוק, שמאפשר לארגונים לשלוט על השימוש בקבצים בכל מקום אליו הם נעים, בתוך גבולות הארגון וגם מחוץ להם. האפשרות לאכוף ולבקר מרחוק מי יכול לצפות, לערוך, להעתיק, לשתף מסכים ולהפיץ הלאה קבצים מאפשרת לארגונים לאמץ ניידות, שיתוף קבצים ושיתוף פעולה חיצוני בביטחון. עם יותר מ-6,000 חברות ב-29 מדינות שמשתמשות בסיקלור כדי להגן על 10 פטה-בייט של נתונים, סיקלור עוזרת לארגונים להשיג את יעדי אבטחת הנתונים, המימשל והציות שלהם. www.seclore.com

אודות בולדון ג'יימס

בולדון ג'יימס עוזרת לארגונים להגן על הנתונים הרגישים והקריטיים לעסק שלהם כבר יותר משלושים שנה. אנחנו מספקים פתרונות סיווג נתונים והעברת מסרים מאובטחת הטובים מסוגם, שנתמכים על ידי ייעוץ של מומחים, ומשתפים פעולה כדי לספק סביבות אבטחת נתונים חזקות.

הפתרון Classifier של בולדון ג'יימס הוא פלטפורמה גמישה שמשתלבת באופן חלק עם טכנולוגיות של יצרנים הטובים מסוגם. באמצעות שילוב של שימוש במטה-נתונים עם פונקציות הכנס והפעל, Classifier מאפשר למנהלי אבטחת מידע ליצור סביבת הגנה על נתונים מותאמת ספציפית שתומכת בדרישות המימשל, ציות ואבטחה הרחבות שלהם.

יותר מאלף לקוחות סומכים על בולדון ג'יימס שתגן על הנתונים שלהם, בכללם ארגונים מסחריים מובילים במגזרי התרופות, ייצור, פיננסים ושירותים מקצועיים, משלבי מערכות, צבאות וממשלות.
בולדון ג'יימס היא חלק מקבוצת קינטיק.

www.boldonjames.com

אשת קשר למדיה
לין קורטס, סגנית נשיא לשיווק גלובלי
סיקלור
[email protected]
650-796-6970

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.